1. Win a Personalized Grasscity Stoner Kit! Subscribe to our Youtube for a chance to WIN!
    Dismiss Notice


Discussion in 'Seasoned Tokers' started by adamBC, Nov 12, 2003.

  1. what is this? i see it alot...?
  2. hmm... i forgot...


    j/k. stml = short term memory loss :)
  3. I knew the answer....... Damnit I forgot!!!!!
  4. l was gonna answer this post before but forgot ,lol.:D

  5. When it starts happening to ya regular, you'll know what it is, lol. :D
  6. oooh, i get it.

    wait a sec...

    what was this thread about??
  7. something about finding some really good money??

    i cant remember...

    now whered i put that bong...?
  8. now i remember i was gonna check this thread for a reason...

    but i can't seem to remember what it was

    isn't there something about marijuana affecting short term something or other?

    man... i can never remember these things ;)

  9. Damn stml. I forget which thread you're talking about Shade...... lol, latezz..... :D
  10. Damn, I totally forgot what I was thinking.
  11. The **Official** "where'd i put that fucking lighter?" thread?

    just maybe...

    hmmm... how do i post this damn thing?? i thought there was a switch somewhere... or a dial?? fuck...
  12. what are *yooooooooooou* doing here?
  13. ...?

    what were we talking about again?
  14. Damn it...:(
  15. [​IMG][​IMG][​IMG]


  16. I forgot again!
  17. forgot what ???? :D
  18. who forgot what now??!

    im lost. maybe i missed something... either that or i forgot.

Grasscity Deals Near You


Share This Page