music videos!

Discussion in 'Music genres, Bands and Artists' started by 420skils, Jul 28, 2002.

  1. whatch some Tool music videos while faded...best shit

    jsut thought i'd share
     
  2. I moved topic to music hall.
     
  3. hell fuckin yeah man tool videos rock while stoned the bes one is parabola when i was staright i was like wtf?? then i blazed and i totally understood it
     
  4. yea exactly man, but here is the best one Schism

    scarey but tyte

    peace
     
  5. i have that video.. too scary to watch on drugs though imo.
    has anyone ever asked tool what the fuck its about? i have all kinds of theories, mostly thought up while mind-numbingly baked.. :D



    annnyway, some funny/trippy/dope videos to watch or (gasp!) get on kazaa.. which is of course illegal and which i have never done and do not condone in any way blah blah blah bullshit bullshit..

    swollen members- lady venom

    mr. ozio- flat beat

    beastie boys- intergalactic

    kid koala- fender bender

    d12- purple pills (even though the song is pretty stupid)
     
  6. the beatles - lucy in the sky with diamonds. lol I just got done dl from kaaza..fun vid to watch! :smoking:
     
  7. Man watching tool videos is trippy, but if you wanna really be tripped out by them go to one of their concerts. I just recently went to one of their concerts in Witchita, KS on the 23rd. Man I got pretty blazed there and they did some wierd ass shit, and had a bad ass laser light show.
     

Grasscity Deals Near You

Loading...

Share This Page