1. Win a $250 shopping spree at Grasscity.com! To enter subscribe to our youtube channel.
    Dismiss Notice

just wandered in

Discussion in 'Introduce Yourself' started by smokinokie, Jan 26, 2001.

  1. Hey y'all! I've seen a lotta yahookans talkin bout this page, so I pointed and clicked my way halfway round the world to check it out! Gonna go look around, C U on the boards!


    PEACE.........OF MIND
     
  2. Cool beans!

    Glad that you've arrived. Feel fre to make thi board another home. The roof leaks like hell, but we're all wet together. lol


    ------------------
    Peace [​IMG]
     
  3. Welcome aboard!! Hope ya like it here..

    ------------------
    Music: Live it. Love it. Don't ever stop listening. [​IMG]
     
  4. but no one really cares bout the roof. we make sure the green house is perfect tho. lol welcome to the board

    ------------------
    [​IMG]
     
  5. so wheres this green house? in area 51? lol
     
  6. It's in the small town just east of where area 51 theoretically exists.

    [​IMG]

    ------------------
    Peace [​IMG]
     
  7. welcome

    ------------------
    Peace

    [​IMG] HighasakitE [​IMG]
     
  8. Bump. We miss ya smokie, get your butt back here and fill us in on some more of those great stories. :D Hope all is well in your neck of the world friend.
     
  9. Yeah, we miss ya dude! Get that new PC and come on back home!!!! :D
     
  10. Hurry back Smokie... You are missed!
     
  11. coulda sworn l,d already answered this thread :D stoners .lts smokins birthday soon l think ,maybe he,ll get new computer .
     
  12. Welcome back to the city..
     
  13. Lol Shogun...


    He's not back yet!! :D I bumped the thread cause I miss the 'ol coot. :D
     

Grasscity Deals Near You

Loading...

Share This Page