1. Grasscity.com August contest: Follow us on YouTube to be entered to win a PAX 2 Vaporizer! Winner will be announced Sept 1st
    Dismiss Notice

Dime Bag w/picture

Discussion in 'Apprentice Tokers' started by ZyHigh, Feb 27, 2010.

  1. Yea so i got a dime last night to last me for tonight. This is it.


    [​IMG]


    You'd say that is a decent amount right?
     
  2. Need better pictures. If it is some dank, that looks okay. If it's anything else, looks skimpy.
     
  3. Yea looks decent to me
     
  4. Yeah thats real good for a dime man.
    10 bucks, thats REALLY good.
     
  5. Yea 10$ and its pretty "high" quality shit lol.
     
  6. And also, ill post more pictures later its just that I have some people over at the moment.
     
  7. whoever you got it from gave you alot for 10 bucks.
     
  8. thats a fucken hook up!!
     
  9. id say it is about 1.2-1.4

    fucking lucky man
     

  10. woahhh how muchh did you pay for that 10?

    for mids and shit 10 gets you 2.5, also known as a dime?

    maybe im just confused unless that dank
     
  11. #11 ZyHigh, Feb 27, 2010
    Last edited by a moderator: Mar 1, 2010
    I paid 10$ for it and its pretty "high quality" (fire):smoke:
     
  12. WELL post some pics of the actual nugs so we can see! if its good then its worth it.
     
  13. I disagree. It's obviously not kb and thats not a very big amount for a dime. Should be about twice that much. It looks like a 5 to me.
     
  14. meh not that great imo
     
  15. you got ripped, thats some reggie. you can tell just by the way it given to you. looks like a nick.
     
  16. thats some nice Shit!
     
  17. :confused::confused::confused: I hope you realize that this makes no sense at all..... Whether its some of the best dank in the world, or the shittiest mexican dirt weed it should always be the exact weight. The potency of the bud doesnt give the dealer the right to skimp you or not. And if thats a dime (the coin) you comparing it to then it looks like you got a pretty good deal.:D
     
  18. looks like my regular pick up lol you guys get fucked by your dealers
     
  19. dont look nothing special.. it looks weak
     

  20. I believe he was meaning to say that if he paid ten bucks for that ammount of dank it was good. Because ussualy and obviously schwag is cheaper!
     
Loading...

Share This Page