1. Last day to win a Pax2 Vaporizer! Subscribe on YouTube to be entered to win a PAX 2 Vaporizer! Winner will be announced Sept 1
    Dismiss Notice

Different types of joints?

Discussion in 'Other Toking Tools' started by Valtrex_Man, Nov 18, 2006.

  1. I'm gonna be getting some shwag tonight and want to try to roll some different types of joints (ex. tulips, cones, etc). All I've ever rolled before are blunts, straight joints and cones, and was wondering if anybody had any creative ideas on how to make the shwag a little more fun. Thanks for any feedback.
     
  2. much thanks, +rep

    I actually was looking for that site on google, but for some reason I couldn't find it.
     
  3. #4 xTheDoctor, Dec 2, 2010
    Last edited by a moderator: Dec 2, 2010
    have you checked this website out before?

    The Weed Farmer

    I have found it to be a pretty solid reference tool on many an occasion.

    Laterz,
    The Doctor
     
  4. Why does this thread have 3 posts and 24,000+ views
     
  5. I dunno, but y'all have bumped a 4 year old thread.
     

  6. I wonder how many pages back he found it..?
     
  7. How was that joint 4 years ago man? :rolleyes:
     
  8. BUMPING A NOW 5 YEAR OLD THREAD.
    I wanna know how that J was
     
  9. lmfao he got the ban hammer
     
  10. Rolled this big boy last nightbfor fun lol
    And cross jays too, ive had a few of them
     

    Attached Files:

  11. I bet that 5 year old Jay was delish
     
  12. What joints did you end up rolling? :p
     
  13. #15 ganjagod69, Nov 21, 2014
    Last edited by a moderator: Nov 21, 2014
    i love how you just bumped an 8 year thread lol. I doubt he will remember what he ended up rolling haha


    Sent From my Bong Using Dank Ass Weed
     
  14. woops :p came up on a google search
     
  15. Even though it's old, cross joint. 'Nuff said.
     
Loading...

Share This Page