You gotta be f*cking kidding me...

Discussion in 'General' started by JackfrostOG, Apr 24, 2011.

  1. #1 JackfrostOG, Apr 24, 2011
    Last edited by a moderator: Apr 24, 2011
    ok so last nite i was with a couple of buddys and his frends and we were rolling up a joint... as one of my buddys frends was rollin it he accidently tore it rite. so i thot no biggie we can just fix it.......this fool pulls out a thing of superglue and proceeds to put a drop ON THE FUCKING TEAR:mad: wtf
     
  2. [​IMG]

    was he rolling the joint when he was high or somethin? lol..
    and why did he even have superglue in his pocket anyways?????
    well u gotta give him some respect for the effort tho
     
  3. Why didn't he just double wrap it?
     
  4. unroll+reroll > superglue, anyday.
     
  5. agreed. i was like wtf are u doin u cant be serious.. i was so god damn mad
     
Loading...

Share This Page