1. Win a $250 shopping spree at Grasscity.com! To enter subscribe to our youtube channel.
    Dismiss Notice

yes got my taxes done just in time.

Discussion in 'General' started by froggy, Apr 15, 2004.

  1. u bet i wait till the last minute. i pay in so why not wait till the absolute last second :)

    whats the rush, they are just gonna buy a fricken bomb with it anyhow or bust some smoker anyhow.
     
  2. heh, i got my tax return 1 week ago ;p


    .//chris
     
  3. Lol, it doesn't do me any good to send in my taxes... as much as I go through jobs I get maybe $100 back a year lol... no point in it really... stupid gov't. This is why I hate the USA, no jobs... weed isn't legal... cops hate me :)

    Ash23
     
  4. ^^^

    Damn, I'd fill out all that paperwork for $100. Shit, I'll do it for ya for half the money, hah. I got $60 or so back this year, mainly because my job was under the table, but still, thats some trees to get you through a few days.
     
  5. Ugh, I too despise tax time. I tend to get bent over the table for the network security consultation work I do. Had to pay in $2800 this year. Could be worse I guess.
     

Grasscity Deals Near You

Loading...

Share This Page