Food and Drug Administration (FDA) Disclosure:

The statements in this forum have not been evaluated by the Food and Drug Administration and are generated by non-professional writers. Any products described are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Website Disclosure:

This forum contains general information about diet, health and nutrition. The information is not advice and is not a substitute for advice from a healthcare professional.

Things that you may be better at while stoned.

Discussion in 'Apprentice Marijuana Consumption' started by SmokeyTheCivi, May 23, 2010.

    1. Poker
    2. Eating contests
















    Making topics isn;t one of them so feel free to add your own.
     
  1. Space invaders
     
  2. Witty comments
    Eating
    Sleeping
    Staying still
    Running... I can run surprisingly fast for a surprisingly long amount of time if I get paranoid and have to GTFO.
     
  3. For some strange reason I am really good at arenas in WoW when I'm high. /shrug
     
  4. confidence
     
  5. being fucking awesome
     
  6. Eating
    sleeping
    and thinkin lol yes I have a clearer mind of things when I'm high

    Being me also I kinda let everyone know who I really am when I'm stoned
     
  7. Sniping on MW2. I don't know why but as soon as I'm high, I can actually do better with a sniper in my hand than an AR or an SMG. (Provided I have SLH Pro)
     
  8. #9 Blunt Visions, May 23, 2010
    Last edited by a moderator: May 23, 2010
    Eat...Sleep.....Jerk.....Sleep....Jerk......Eat while Jerking..........Sleep. Yep, the american dream right there.
     
  9. I play ssbb alot better really surprising since i suck o.0 at it
     
  10. super smash bros

    n64 version only haha
     
  11. I'd just like to point out that when I scrolled over this thread title to get a preview, I saw "Poker Eating contests" and my mind was blown.
     
  12. Beer pong/beirut. Though when I'm high beer tastes like shit.
     
  13. That does sound awesome.
     
  14. #15 BobbyBlaze, May 23, 2010
    Last edited by a moderator: May 23, 2010
    Oh wait, i Just reread the title and realized it said 'Things that you may be better at while stoned.' not 'Things that may be better while stoned'
    My bad :smoke:

    Well I'm stoned I kill at playing basketball, make every shot :D
     
  15. How does weed help with basketball? Doesn't it impair you slightly? I remember playing against three high guys and they made practically every damn shot. We still won because they were stoned and lazy on the rebounds so we killed them in the paint. But damn...they looked like 3 Larry Birds.
     
  16. guitar. i used to not be able to play as well when high
    i used to feel like it kind of confused my fingers when i started smoking
    but now when i smoke i play 100% better than when im sober
    and creatively i can just pump out songs one after another
    but sometimes when im sober i just cant think of anything
    to be honest that kind of bothers me though
    makes me feel too dependent on weed
    but its a lifestyle. not an addiction.
     
  17. -Mario Kart
    -Eating and sleeping (no shit, right?)
    -Socializing

    No one's said drawing yet... Any artists here who find that weed helps them draw? I love drawing graffiti but am yet to try it high. Think I'd be better at it?
     
  18. I used to do a lot of sketching with pencil and charcoal , gettting high first usually ended up i was hopeless and found something else to do..playstation usually.
     
  19. Haha I figure that I would either end up getting distracted and doing something else, or getting really into and and spend hours perfecting it, but I have no clue which one. I guess I'll have to try it :)
     

Share This Page