Outkast Fans

Discussion in 'Music genres, Bands and Artists' started by BA, Feb 7, 2011.

  1. #1 BA, Feb 7, 2011
    Last edited by a moderator: Feb 10, 2011
    Who has some love for outkast blades?

    Share some of your favorites

    [ame=http://www.youtube.com/watch?v=NywdVBwzurU]YouTube - outkast - ATLiens[/ame]

    [ame=http://www.youtube.com/watch?v=VbSGAk6d6bU&feature=related]YouTube - Outkast-Chonkyfire[/ame]
     
  2. Outkast is the shit, been into them for awhile now. I hope they can check their egos and start working together again.
     
  3. ^They haven't stopped working together. These cats are some of the illest ever.
     
  4. yeah outkast is dope, big boi an 3000 are a great combo
     
  5. I dug 'em back in the day.
     
  6. #6 BA, Feb 10, 2011
    Last edited by a moderator: Feb 10, 2011
    Yeah me too...I like their first few albums the most. SPCM ATliens and Aquemini are their best IMO


    this song is dope

    [ame=http://www.youtube.com/watch?v=fG3ngA0QZzM]YouTube - outkast - 2 dope boys in a cadillac[/ame]
     
  7. #7 c-blunt, Feb 10, 2011
    Last edited by a moderator: Feb 10, 2011
    it's tough to pick just one

    [ame=http://www.youtube.com/watch?v=TW3h3tk3iME]YouTube - outkast - Babylon[/ame]

    da art of storytelling might just be my favorite hip hop song ever

    [ame="http://www.youtube.com/watch?v=9o5IWYquj5c"]http://www.youtube.com/watch?v=9o5IWYquj5c[/ame]
     
  8. Uh, not really. Speakerboxx/The Love Below was pretty much two separate projects and they've been doing their own things since then.

    They are much better together, imo.

    Just like Blackstar.
     

  9. They've never done solo shit ever of course they're going to eventually do that stuff. And actually they put out a cd as a group since SB/LB... Idlewild... which they also did a movie of the same name. They aren't broken up by any stretch of the imagination... neither is black star. Group or not people are individuals with individual ideas unique to them... it's dope when they come together and colab, but it's equally as tight when you get each person's individual vibe too. Believe me they both have input on the other's solo shit because they're close like that. My prediction... It won't be long before the next outkast album drops.
     
  10. [ame=http://www.youtube.com/watch?v=1fTPqV0xFo8]YouTube - Outkast - Players Ball[/ame]

    [ame=http://www.youtube.com/watch?v=oyPKvpfyKWU]YouTube - Outkast - Elevators (Me & You)[/ame]

    [ame=http://www.youtube.com/watch?v=P9RdwNoKZCM&feature=related]YouTube - Outkast - Benz Or Beamer[/ame]

    some true classics.
     
  11. top5 groups


    they dont beef it, andre was going to be on bigbois album but...record label for outkast wouldn't let them.
     
  12. Huh, I wonder where I heard they had beef then? Oh well, I hope they put out another Outkast album soon.

    What do you guys think of Big Boi's latest drop? I thought it was....ok. Idk, it was kinda weird.
     
  13. [ame=http://www.youtube.com/watch?v=_KMEieWuils]YouTube - Outkast - Skew It On The Bar-B[/ame]

    [ame=http://www.youtube.com/watch?v=gB1zoYJ9ErM]YouTube - Outkast - Claimin' True[/ame]
     

  14. Lol rumors bro. 3 stacks even produced a track on his last album.

    Bigbois last project was coo...something different...not much replay value but i like some songs.
     
  15. Boi Stop! Your dj ain't no dj he just make them fuckin mixtapes.
     
    • Like Like x 1
  16. Outkast is dope.

    I've been listening for years..

    gotta love their old shit. :smoke:



    [ame=http://www.youtube.com/watch?v=RRYDXikaWuE]Outkast - Crumblin' Erb - YouTube[/ame]

    [ame=http://www.youtube.com/watch?v=eIUzq7X020A]Outkast - Southernplayalisticadillacmuzik - YouTube[/ame]

    [ame=http://www.youtube.com/watch?v=aQao4GJA3ag]Outkast - Rosa Parks - YouTube[/ame]

    [ame=http://www.youtube.com/watch?v=vXmqauitBkM]Outkast - SpottieOttieDopaliscious - YouTube[/ame]
     
  17. never heard of them
     
  18. Atliens is an absolute classic.
     
  19. [ame=http://www.youtube.com/watch?v=aQao4GJA3ag]Outkast - Rosa Parks - YouTube[/ame]

    [ame=http://www.youtube.com/watch?v=3USQRmVy0uc]Outkast- Ms. Jackson - YouTube[/ame]

    Outkast is the shit. i've always thought they were way ahead of the game with their music. their style is so unique, different and fresh. Big Boi and Andre are some of the illest lyricists in hip hop.
     
  20. #20 Keep It Lit, Aug 15, 2011
    Last edited by a moderator: Aug 15, 2011
    little more love Outkast :smoke:


    [ame=http://www.youtube.com/watch?v=f9lkxq7tGuY]Outkast-Roses Official Music Video - YouTube[/ame]


    [ame=http://www.youtube.com/watch?v=X5AfjAXcBXY]So Fresh, So Clean Outkast - YouTube[/ame]

    Classics. :smoke:


    Also, I heard that Outkast are planning to release a seventh studio album in 2012. :hello:
     
Loading...

Share This Page