Grasscity - Cyber Week Sale - up to 50% Discount

Odd Future Appreciation Thread

Discussion in 'Music genres, Bands and Artists' started by fanjoyy, Mar 11, 2012.

  1. Definitely one of my favorite groups once i found out about them.

    Every member is unique and crazy

    Whats your opinion
     
  2. its an appreciation thread dude i agree but no need to be a douche and make that the first post lol

    why click the thread in the first place thats all you wanna say
     

  3. lol good point:cool:
     
  4. because i CAN
     
  5. You guys should check out the internet's new album and frank ocean has a new song out called thinking about you
     

  6. Neither of those things are new man

    I'm a huge OF fan
    but there's way too many threads about them
     
  7. [quote name='"Nick Dillinger"']

    Neither of those things are new man

    I'm a huge OF fan
    but there's way too many threads about them[/quote]

    Lol its been out less than 6 months how is that not new? And I'm a huge fan too which is why I'm unsubscribing from this thread before all the groupies/ haters come in just wanted to share some good music
     
  8. I really enjoy MellowHype. Brain's beats are trippy as fuck and Hodgy is the sickest rapper in the group IMO
     

  9. Did you hear Hodgy's Untitled EP?
    That shit was incredible
     

  10. yea but rella just came out a week ago and Ned Flander
    so those are way more recent
     
  11. Rather dope.

    [ame=http://www.youtube.com/watch?v=gdpKPSjQ37Y]Odd Future - "NY (Ned Flander)" [feat. Hodgy Beats & Tyler, The Creator] - YouTube[/ame]
     
  12. #13 KrAyZiE BoNe 11, Mar 12, 2012
    Last edited by a moderator: Mar 12, 2012
    Here's how i show my appreciation


    [ame=http://www.youtube.com/watch?v=ILX0XSmVw2c]doM phILLY- bone marrow (earl sweatshirt-molliwopped ins.) 1080p - YouTube[/ame]

    [ame]http://www.youtube.com/watch?v=lKYZDSBEUVU&feature=related[/ame]

    [ame]http://www.youtube.com/watch?v=7T98FeZ4rCU[/ame]

    [ame]http://www.youtube.com/watch?v=y54CZVMOWNA[/ame]

    [ame]http://www.youtube.com/watch?v=XuXhUqlzKB0[/ame]
     
  13. good for you buddy

    still a shitty ass post
     
  14. seeing em Tuesday at First Ave in Minneapolis. gonna be amazing!!!! :cool:
     
  15. Awesome man
    They were pretty cool when I saw them in October, it was just a really shitty venue so it wasn't that great
    I wish I could see them on this tour
     
  16. Thank you for starting this thread.
    I think hodgy, domo, and Tyler are the best rappers in the group. I bet Tyler is pissed that earl left the group
     

  17. Yea I agree mike g is lacking content

    And of course tylers pissed lol but with his new fame he will get over it
     

  18. He's been working with Syd and Matt though

    He never really officially left
     
  19. [quote name='"Nick Dillinger"']

    He's been working with Syd and Matt though

    He never really officially left[/quote]

    I thought he signed with Tupac's old label
     
Loading...

Share This Page