need some stoner "electro" tunes

Discussion in 'Music genres, Bands and Artists' started by rooney9, Jun 9, 2009.

  1. haha thats better

    watsup gc,again...

    any electro tunes for when one is stoned?

    i got a couple favs but neeeeeed mooooore

    cheers
     
  2. who/what do you like already?
     
  3. well im really feeling the crookers these days.

    few of their better tracks

    the cat
    watup yall
    day n night(of course)

    so anything similer to them

    or better
     
  4. Crystal Casltes is truly amazing and my second favorite stuff EVER! [ame=http://www.youtube.com/watch?v=5zwhgcj6uxA]YouTube - Crystal Castles - Trash Hologram[/ame]
     
  5. MGMT-kids, time to pretend, electric feel..... and another amazing group is RATATAT, but i dont consider them techno. but their mixes are insane..their beats fuckin mesmerize me:smoking:
     
  6. I love Time to Pretend aswell. :hello:
    Bypass by Cyberia is an epic song, imo, stoned or not.

    For an Angel by Paul Van Dyk is pretty trippy too.
     
  7. salty this is tight ish man...

    u know any more of there good stuff?
     
  8. duuuude.....the kids,just listined to it now,its also on the fifa 09 soundtrack


    unkowndreamer,paul van dyk is more minimal ryt?....i heard him live in paris once...


    cheers guys
     
  9. Have you tried Tiëfschwarz who is a great electro producer. Real electro I mean, not that Boyz Noize & Justice kind of electro (even though it is pretty good).

    Here is one of his classics remixed by Nathan Fake.
    [ame=http://www.youtube.com/watch?v=daR8YTPbmeo]YouTube - Tiefschwarz - Issst (Nathan Fake Remix)[/ame]

    I suggest you give Tiëfschwarz a shot :)
    Farewell.
     
  10. #12 bubblegumbuds, Jun 10, 2009
    Last edited by a moderator: Jun 10, 2009
    not technically electro since it's mostly analog but you'd probably really like tobacco:
    [ame="http://www.youtube.com/watch?v=PGrL5qJF5pg"]http://www.youtube.com/watch?v=PGrL5qJF5pg[/ame]
     
  11. djoint thats EXACTLY the type of music im lookin for

    that twitchy jumpy kinda downright dirty electric shit.
     
  12. boyz noise, le greve general, fake blood-- all great artists you will probably like girltalk too, he does all mash up type stuff
     
  13. Skream v Benga on 6/7/09

    rapidshare.com/files/242929419/SkreamvBenga7609.mp3


    BIG dubstep set!
     

  14. try this:
    [ame=http://www.youtube.com/watch?v=QV8eiSA4vqc]YouTube - Deadmau5 - Ghosts n Stuff[/ame]
     
  15. Diplo is really cool. As is Death From Above 1979, Shpongle is pretty trippy too.
     
  16. telepopmusik is one of my favorities. then again, i like it kind of mellow.

    [ame="http://www.youtube.com/watch?v=HDQw-RShRUQ"]YouTube - Telepopmusik - Breathe (2003 Version)[/ame]
     
  17. [ame=http://www.youtube.com/watch?v=tGibTm58FSs]YouTube - Crystal Castles - No Skin (pisces virgo rising)[/ame]
     
  18. check these bands out:

    eliot lipp
    kruder & dorfmeister
    thievery corporation
    boombox
    pretty lights
    telepath
    orchard lounge
    animal collective
     

Share This Page