1. Win a $250 shopping spree at Grasscity.com! To enter subscribe to our youtube channel.
    Dismiss Notice

Look!!!!

Discussion in 'General' started by Switch, Jan 19, 2003.

  1. NO HANDS!!!
     
  2. Hahaha that some funny shit.
     
  3. I don't even want to know what you were using then.........
     
  4. hahaha switch you are insane :) <3
     


  5. I'd like to talk about something really importaint... split personalities are a real problem in today's society..

    No they're not!

    Shut up let him talk


    Me... insane?
     
  6. Looks like switch has twins in the same body.. Looks alike but acts different!!!!
     
  7. I don't get it.


















    Oh, nevermind. LOL


    Puff, Puff, Pass!
     
  8. is he typing with his mind. Or just his feet. :)

    ick
     


  9. HAHA!!
     
  10. if thou cuttest onions, thou criest.
     
  11. if you chug a beer and smoke a bowl right after, it tastes like broccoli.































    i hate broccoli.
     
  12. broccoli?? i dont think so iv just tried it unless u were skamed and actuly sold broccoli if u were hahahahaha
     

  13. never cease to amaze me switch! ;)
     
  14. WOW, Switchy Boy! No hands??? You ROCK, dude!!!!!!!!!! What else can you do with no hands?
     
  15. pretty much everything- I have a tongue as strong as a seasoned lesbian's.
     
  16. Wow, those exclamation points must have been a bitch.
     
  17. tell me about it
     

  18. .... damn
     
  19. hehehe, look no hands!
     

Grasscity Deals Near You

Loading...
Similar Threads
  1. carress
    Replies:
    1
    Views:
    90
  2. twinn77
    Replies:
    5
    Views:
    800
  3. Reggae420
    Replies:
    14
    Views:
    534
  4. dirtybongwater
    Replies:
    40
    Views:
    2,052
  5. Co.Den
    Replies:
    3
    Views:
    589

Share This Page