I've received this in my mail today...

Discussion in 'General' started by Marin, Sep 17, 2001.

  1. Hi guys, I thought it would express some feelings about the whish to rebuild the world trade center, it's not totaly politicaly correct so to say, but hey... maybe we could afford us a little laugh.
     

    Attached Files:

    • wtc.jpg
      wtc.jpg
      File size:
      37.6 KB
      Views:
      275
  2. haha thats fuckin sweet
     
  3. That's a good one! It pretty much echoes my sentiment. ;)
     
  4. i hope bin laden dies of the most horrable death.
     
  5. Heh Heh Fuckin funny shit....

    Mickey.T :D
     
  6. I like it and I like Woody's idea of throwing him off the highest tower.
     
  7. we should kill him in most painfull way. kill him with tourture. rip his fingernails and toe nails off. rip his beard off............... [my thoughs get really violent so i sencer myself]
     
  8. I'll get flamed for this suggestion. I'll be excommunicated from the board for even mentioning such an inhumane treatment of a human being, even someone like Bin Laden. Here goes:

    Continuous Barney videos. Nonstop.



    Yeah, I'm a sick fucker......
     
  9. I love it!...I don't feel it should become reality...with actual people up in something so obvoiusly full of human life, and once again a target for what I feel is the largest mass murder we have ever seen...but, I'd love to see a statue...a monument...just like this placed right next to the Staue of Liberty in NY harbor right about now...;)

    Peace,
     
  10. I liked the picture and the idea but JustMe had a good point. I'm afraid to say anything about bilray's comment in fear of my life. :) I'm just rambling so I'll quit typing.......For Now



    Jester4yall
     
  11. Good news guys! Bin Laden is dead!
     
  12. ^This was back in 01..... 11 years ago lol
     
  13. [​IMG]


    no but seriously who trusts the american government
     

  14. Lmao you don't say ;)
     
  15. Smoking on that Bin Laden . . .
     
  16. Damn this thread is old. However time don't change some things. :hello:
    [ame=http://www.youtube.com/watch?v=Hlm7yjV0ut8&feature=related]Hot Girl with Amazing Tongue Talent - YouTube[/ame]
     
  17. idk what could be considered amazing about that. someone was overly excited about seeing a cute girls tounge.
     

  18. Exactly!
     

Grasscity Deals Near You

Loading...

Share This Page