1. Win a Personalized Grasscity Stoner Kit! Subscribe to our Youtube for a chance to WIN!
    Dismiss Notice

Is ne one online right now??

Discussion in 'General' started by JaneInMyBrain, Apr 21, 2004.

  1. Im bored. And the replies on here are kinda slow...
  2. lol hey whattup?
  3. Just chillin with a doobie!
  4. yay i was beginning to think i was alone..
  5. Damn wish i had some weed. Its hard to get here at my moms cant wait till i move back with my dad. Last time i smoked was real early Saturday morning
  6. High, Im Dr Bronch and im very stoned. And ONLINE! [​IMG]

  7. That's definitely Poops McGee.
  8. Im listenin to Pass me da green i need some weed with my hennessee. Wish i had some lol.

  9. That seems like torture. You might want to listen to drinking songs instead. One bourbon, one scotch, and one beer...you know the drill. I'd be going insane if I were listening to Pass Me Da Green on 4/20 without being able to smoke. In fact, I'm a little bothered by the fact that you're doing it. :D
  10. Yah im majorly feening ive been listenin to three 6 and SPM and all those weed songs. and of course i had to get on Grasscity. im goin crazy lol. not cool.
  11. im online and bored. someone im me on SecretNamekid201 on aim.
  12. Whered everyone go. :(
  13. I'm still here. I should be doing work, yet I can't seem to pull myself away. Damn you, Grasscity!
  14. lol yah tell me about it my comp is like addicting i should be goin to bed soon....
  15. yes i am stoned.

  16. lol good shit

Grasscity Deals Near You


Share This Page