I'm so stoned!

Discussion in 'Introduce Yourself' started by Blazed4Days, Sep 11, 2009.

  1. ...and new here!

    Just smoked a bowl.
    Made cheddar, turkey, bacon sandwhich.
    And Jello.

    Whats UUP!?
     
  2. holy shit dude u just made me get the munchies hardcore....u lucky bastard...
    so how long u been tokin?:smoke:
     
  3. Ahh Man! Why would you say this?? LOL .....and I was convincing myself not to get food!..... thanx :(
     

  4. yeah i know, right?
    i just went and got cheetos popcorn, bet you're hungrier now huh? (dick move lol)
     




  5. Haha...Major dick move dude!....damn it *goes to the kitchen*
     
  6. yo make me a PB&J lol
    (there needs to be a munchies smiley)
     
  7. I aint makin you shyt! lol *^"..^"* < munchies face
     

  8. ha ha thats my new fav smiley
     
  9. PB&J is my fav food!!!
    I've been smoking for about 4 months.
     
  10. fuck daw
    now i gotta make myself a pizza!!!
    lol
     
  11. dude im not even high and got the munchies
     
  12. [ame=http://www.youtube.com/watch?v=eUDpllpMg6g]YouTube - Slightly Stoopid - I'm So Stoned[/ame]
     
  13. mm dudes im eatin a ham butter potato bread and chease samwhich fuck im ripped haha
     
Loading...

Share This Page