I think this is weird...

Discussion in 'Real Life Stories' started by CaressaRosee, Mar 28, 2012.

  1. So I just had a flashback of these ravers coming to my boyfriends house late at night (there wasn't an after party at the house and we didn't even go to the show, but he lives with a DJ.)

    ANYWAY there were like five of them and two of the girls we'll just say S&C were dressed all slutty, the other two were well kept for an event and chill. So they were smoking us out a bowl and S&C were just sitting there all awkward, I asked them why they don't smoke, just out of curious and they both said 'it smells bad' ahahahahahhahahhhh like whatthefuck I don't give a shit if they don't smoke, but just because it smells bad? Jeeeezzzz....

    Oh but they said they love alcohol, go figure. :rolleyes:

    Anyway tl;dr: two chicks don't smoke weed because it smells bad.

    EDIT: curiousity*....I'm baked.
     
  2. Man alcohol smells so much worse than weed.. those two sound like the same kind of bitches who'll chug some nasty ass vanilla svedka pretending theyre having a good time then throw up and start crying
     
  3. They proly don't smoke cuz they act dumb or don't feel in control or just plain afraid of getting high.

    I highly doubt it was just the smell that kept them from smoking..they used that as an excuse I think.
     
  4. [quote name='"Adi"']Man alcohol smells so much worse than weed.. those two sound like the same kind of bitches who'll chug some nasty ass vanilla svedka pretending theyre having a good time then throw up and start crying[/quote]

    LOL probably and ones 19 I think the other is like 20 idk.. I forgot, I even forgot their names I was just doing random letters, It was an emotional night. And those kids just popped out of nowhere... just cuz we had an after party there like in feb. The dj wasn't even home:b.
     
  5. [quote name='"OtherWorldlyGuy"']They proly don't smoke cuz they act dumb or don't feel in control or just plain afraid of getting high.

    I highly doubt it was just the smell that kept them from smoking..they used that as an excuse I think.[/quote]

    Ahahhaha that's what I was thinking but I asked if they ever smoked and they said no.
     
  6. two slutty dressed 20 year old girls. and you didnt let your boyfriend get laid?
    they obviously didnt smoke because cottonmouth and they were tryin to suck ur man
    s cock.
     
  7. [quote name='"iBlazeHard"']two slutty dressed 20 year old girls. and you didnt let your boyfriend get laid?
    they obviously didnt smoke because cottonmouth and they were tryin to suck ur man
    s cock.[/quote]

    Ahahhahh no he thought they were nasty and I think they thought wwe were weird.. my boyfriends kindve morbid.
     
  8. OH and I forgot to add there was this boy there with them and he was annoying as fuck, I asked him if he was normally like that and he claimed he did 'alot' of unmentionables but I think he was just drunk. I would say what he claimed he done but I don't wanna break the rules:b. God I ate bullshittters.
     
  9. To each there own. Is not smoking weed really that unacceptable? :confused:
     

  10. no no no! I was trying to vere away from someone of saying that, I just thought it was weird and sort've judgemental, like I said I dont give a shit if they dont smoke... its just a moronic reason for it. Its like saying you dont hang out with your friend one day because he/she has bad B.O. you know?

    Some of my old friends are straight edge, we're still close but we dont have time to really chill anymore but they dont smoke/drink/party and I respect that and they respect me.

    these girls were just rude..
     
Loading...

Share This Page