Holly Shit

Discussion in 'Pandora's Box' started by -, Jan 30, 2003.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. What does a man do now? Can`t even roll a joint, looks like the tie is going down the drain now.........
    Been here before?
     
  2. yup thats bad news
     
  3. ask the person in the next stall to slide ya over some TP :D
     
  4. if i was the guy in the next toilet.....i\'d be a cruel bastard and get up and leave him with none at all.....or even better give him in 1 sheet, so that his fingers would go through it!!.lol.....Peace out....Sid
     
  5. yip....lol....except to people i know....lol....Peace out.....Sid
     
  6. remind me never to shit next to you
     
  7. aghh your o.k. i kinda know you.....i\'d pass you 2 sheets.....lol....Peace out....Sid
     
  8. two whole sheets, now i feel special
     
  9. yeah and don\'t say that i\'m not good to you....lol....Peace out....Sid
     
  10. id wipe first, and then pass some over.
     
  11. now that\'s just fucking twisted!!!....i like it....lol....Peace out...Sid
     
  12. or pass over some nice glossy non shit grabbing magazine paper.
     
  13. yeah like that tracing paper stuff that you used to get in school...man that stuff was bad!.......Peace out....Sid
     
  14. hahahahaha

    ive had to use leaves before....hunting out in the woods.
     
  15. been there, i\'m a country boy myself and as a kid I shit in the woods while adventuring on many occasions
     

Grasscity Deals Near You

Loading...
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page