Hank The Dwarf

Discussion in 'General' started by XxJWxX, Oct 9, 2002.

  1. Those of you who dont know, This is Hank The Angry Dwarf.
    He was a celebrity and often appeared on The Howard Stern Show. This guy kicked ass, and you never saw him sober. He drunk himself to death though, and passed away a short while ago. RIP Hank. Just thought i'd get a thread started and see if anyone else remembered Hank The Angry Drunken Dwarf.
     

    Attached Files:

  2. meow
     

    Attached Files:

  3. Woo
     

    Attached Files:

  4. Attached Files:

  5. Kinda looks like wee man on "Jackass". Is it the same person?
     
  6. LOL NO ITS NOT THE SAME PERSON

    HANK WAS AN ANGRY DRUG/ALCOHOL ABUSING DIRTY DWARF

    WEE MAN IS REAL YOUNG AND IN GREAT SHAPE, YOU SEEN HIM SKATEBOARD? I'VE ACTUALLY SEEN WEE MAN (FROM JACKASS) IN PERSON.
     
  7. Hell yeah, i've seen that fool bust out on a skateboard before.....but not as good as me of course!
     
  8. His real name is Jason Acuna, he used to ride for Dogtown Skateboards but I'm pretty sure he got kicked off for doing too much of that jackass bullshit instead of skating. There's another midget skateboarder named Pancho Moler who rides for Think who has a second job as a porn star. Porn star and Skateboarder! Those are the two best jobs in the world!
     
  9. HEY WHAT THE FUCK?!?!? THIS THREAD IS SUPPOSED TO BE DEDICATED TO HANK!!!! NOT WEE MAN
     
  10. Hank could take both of them.....without a doubt
     

    Attached Files:

  11. lol i remember hank! i hadn't realized he passed away gbhs. i haven't watched the howard stern show in a long time. lol .
     
  12. Actually he died last year. :(

    He passed away September 4, 2001


    Hank was a sweet, loving little boy-always generous. It wasn't until his teens when he got involved with drugs and then alcohol, that he changed. He was still good-hearted but because of the ridicule he had to face, he started getting angry.


    Hank, you brought smiles and laughter to the world! RIP
     
  13. i thought the howard stern show was horrible for hank. i don't understand how cruel they could be. i'd be angry too.
     
  14. Yeah they were pretty mean to him. But the thing is, Hank loved Howard Stern and he loved being on the show. So I guess it was a good experience for him if it made him happy. Remember when he almost fought beetle juice?

    Edit: Beetle Juice is the black guy standing next to him :)
     

    Attached Files:

  15. lmao not really but i could imagine!!!
     
  16. well, I got one more pic involving hank, might as well post it
     

    Attached Files:

  17. haha i remember all the sprite bottles he had filled with vodca.. ahh the good ol days.. hank was kool..
     
  18. rip lil buddy!
     

Grasscity Deals Near You

Loading...

Share This Page