Danish police raids skunk "laboratory"

Discussion in 'Marijuana News' started by Poisongage, Jan 26, 2009.

  1. hehe satme trist. ved sku ikk om jeg får sovet i nat hehe.
    Ska ud og kigge på flere pærer til mit gro imorgen :)
    Ta et kig på linket under mine beskeder hvis du har lyst. der kommer nye billeder imorgen hehe.
     
  2. yea i understand what was said? most of us here speak english. how nice of you to exclude us.
     
  3. well we met and we live in the same town in the same country, so sorry for not talking english for 4-5 posts each.................................

    Theres plenty of other posts for you to read.
     
  4. reminds me of how they will cover harmless marijuana and epic deadly methamphetamine in the same hour long drug special, they also jump around its sad they make people out to be that stupid, anyways i dont think theres enough intelligence or followers for a ham army thank god ; )
     
  5. Yes well the media has no intelligence anymore. True journalism is guerilla journalism these days. The people hired by major newspapers and tv-companies are not journalists, just mindless reciters that read wrong information from a teleprompter or a piece of paper.

    Useless garbage.
     
  6. Ja, jeg er sgu fra det mørke nordjylland, og her er der i hvert fald ét sted man kan skaffe god ryger, hvis man er i nød - lejren :smoking:

    Well, it seems like they pick news hosts because of their looks (ahem, Mette Walsted) instead of jurnalism skills these days...
     
  7. Haha har de stadig god røg oppe i Thy ? :D

    Yes, the style of presentation when giving false information is more important than just giving correct information and not caring about how it's given.
     
  8. Det sgu næsten umuligt at skaffe pot, men vores hash og skunk er godt :smoking:

    Yeah, it kind of reminds me of this feller whom I've heard of sometime.




    [​IMG]yes, that guy...
     
  9. Pot = Skunk, Skunk = Pot - Græs er græs :D

    Jamen har jo hørt et utal af sjove historier fra den lejr, men har sgu aldrig være der. Du må tage mig med derud en dag :D

    Yes, Nazi journalism . Haha :D

    Or at least, propaganda.
     
  10. #30 Miklelottesen, Jan 29, 2009
    Last edited by a moderator: Jan 29, 2009
    I thought skunk was just genetically manipulated pot with higher potency and a higher amount of THC and THCV than the other cannabinoids?

    Tja, der sker ikke så meget i lejren om vinteren, men hvert år i august holder de fede dage i thy, hvor der kommer bands og spiller (Magtens Koridorer, Red Warszawa etc.) og alle render rundt og er skæve. Bare tag til det, så render vi nok ind i hinanden ;) Sidste år eller forrige år gik jeg derind, og det første der skete var at jeg fik en gratis klump. Den røg vi så, hvorefter der kom en mand og satte sig sammen med os og gav rent hash og god vodka. Derefter gik vi ind i pot-chai teltet og drak te. Man kan hurtigt blive sindssyg ;)
     
  11. haha lyder sku som om vi ska til thy næste gang :D
     
  12. Haha det skal vi da ! :D

    Grasscity til Thy lejeren!!!!
     
  13. Når man taler om solen, så har jeg faktisk lige været derude og købt mig et gram skunk for 50 kr. Det synes jeg er rørende billigt :smoking:
     
  14. Nice mand. Haha jeg er løbet tør for penge og tjald.

    Det er forfærdeligt.

    2,5 dag uden røg nu :(
     
  15. Bare tænk på hvor skæv du så kan blive når du ryger igen :smoking:
     
  16. Haha ja tak :D

    Glæder mig allerede. :hippie:
     
  17. Tja 50 er sku meget normalt syns jeg, plejer jeg altid at gi for skunk.
    Gir aldrig mere end 60 for hash og så er den gern kulsort modellervoks :D

    Ved ikk om jeg bar er heldig eller hva.
     
  18. Kommer vel an på hvem man kender, plejer at give 80-100 kr. for skunk.

    Hash plejer dog at være 40-50 kr. men det er også dejlig marok fra Kbh :D
     
  19. hehe får altid alt mit hash fra århus.

    Skunken kommer som regel fra randers :)

    Fik noget for 14 dage siden.

    Kulsort med Prada guld stempel på :) satme go hehe.
     
  20. Hmm tror godt jeg kender den. Der er i hvert fald en anden sort med guld på i omløb i øjeblikket, og den er fandeme ikke sit ry eller sin pris værd :(
     

Share This Page