damn yo, that girl from the office...

Discussion in 'Sex, Love & Relationships' started by jimboob, May 13, 2011.

  1. the tan one, idk her name but she's on the office and that show with the blonde chick from SNL.

    Shes gives me a stiffy.

    Just sharin'.
     
  2. sharing is not caring.
     
  3. Sharing what? Your stiffy or the girl from the office?

    You gotta post the picture to say you're sharing man.

    You get to SEE her with your eyes, don't you? And she's giving you a boner, isn't she?

    But we got nothing. No girl, no boner.
     
  4. Sorry I don't watch the office..
     
  5. Oh.... are we talking about some kind of TV series called 'Office'??

    Man I'm feeling silly.
     
  6. By that show with that blonde chick do you mean Amy Pholer? The show is calked parks and recreation :)
     
  7. That chick isn't hot. That's y Jim dumped her

    Pam is tho. Ouff
     
  8. Haha I'm friends with someone who's engaged to the red head weird looking one lmfao
     
  9. Meredith?? Yuck
     
  10. #10 VapeMasterFlex, May 13, 2011
    Last edited by a moderator: Mar 15, 2016
    Hahaha
    Yep that one.
    Ive met her though.
    Really funny and nice!
     
  11. I don't doubt that.
     

  12. :yummy::yummy::yummy:
    [​IMG]
     
  13. O yea o yea
     


  14. Rashida Jones? Shes pretty cute.


    [​IMG]
     

  15. Looks like she's president of the Itty Bitty Titty Committee.
     
  16. Karen Filippelli is so damn hot, I would love to pound her all day and through the night
    " and my dick runs deep, so deep, so deep I put her ass to sleep! "
    -ice cube / mistabaze

    [​IMG]
     
  17. I love that style
     
  18. Sure she makes up for it.
     

Share This Page