chicks 18-21 please: would you suck a dick to have a guy buy alcohol for you?

Discussion in 'Sex, Love & Relationships' started by since93, Mar 13, 2012.

  1. since if i buy you some softcore pr0n, will you blow me?
     
  2. dude, if i was a chick, id blow you regardless....honestly :smoke:
     
  3. that's the nicest thing anyone on the internet has ever said to me :love:
     

  4. Beat me to it...


    It's the beard, isn't it?
     
  5. dude fuck the favor youd be surprised how many blowjobs you could get by telling a girl "blow me" lol only works for certain individuals though.

    i.e the ones that dont hope to get their dick sucked by buying some chicks alcohol.
     
  6. i still wanna know if those two votes were real...:smoke:
     
  7. OP you'll have a better chance with crack whores than alchoholics.
     

  8. Wasn't me...:confused_2:
     
  9. I don't know anyone who'd suck dicks for a drink, but I know plenty who'd suck dicks for cash...
     
  10. and i just KNOW if they ARE real, their owners will not say it was them...:smoke:

    i love the psychology of it tho....getting a bj for buying alcohol
     

  11. You're just a dirty old man...:poke::laughing:
     
  12. i am IF, i am....i need to start a thread called "the dirty old men club" :smoke:
     

  13. Sadly, I'd fit right in...

    Well, maybe not sadly...:devious:
     
  14. I would too but I'm not old.
     
  15. hell yeah!...:smoke:....and maybe we could give illa an honorary membership as an up and coming hopeful?....:smoke:
     
  16. how old are you IF?
     

  17. We could all call him junior...:laughing:


    43...:eek:
     
  18. junior...:D

    43....yep, you qualify...in fact, you can be the prez!....so whats you dirtiest legal thought IF? (if you dont mind sharing here)...:smoke:
     

  19. Sorry, but no...:eek:

    I would like a few people to still respect me in the morning...:p
     
  20. that bad huh?....:smoke:...hehe, the yes vote is up to 3 now.....them dirty whores!!! :smoke:

    edit: 4 actually!...:smoke:
     
Loading...

Share This Page