Anyone play LoL?

Discussion in 'Gamer's Heartbeat' started by loonaii, Aug 3, 2012.

  1. Anyone on here play LoL? let me know im on both NA and EU west servers actively even tho im shit
     
  2. i play both US and EU west too. im usually on the US server though. my ID for both servers/accounts is Francis4
     
  3. Yeah I play. I usually play as

    AD/Crit strike Sion, Shaco, Skarner, or Twisted Fate,
    Hybrid Kayle, Alistar,
    Tribrid Chogath, Nasus,
    AP Vladimire, Fiddlesticks, Maokai, Heimerdinger,...

    I've checked out some other champs, but those are just the few I rarely ever lose games with. My name on LoL is Se7endust, I'm down to play if you need one of those roles filled. It'd be pretty chill if we could get some Grasscity-LoL-Tourney teams going... Dude that actually sounds like a good idea... Who would be down for that? 5v5 LoL Grasscity tournaments done on Custom game made so we can have two teams go against each other by choice.
     
  4. Yeah I just started playing, not the best. I play very defensive but enjoy the game. I usually play with Annie and her bear TIBBERS! Haha. Name is stinkfisst.
     
  5. No man,i didn't play that game yet.
     

Share This Page