Ahhh whatta good refreshment

Discussion in 'General' started by special_zed, Jun 17, 2006.

  1. So today has been the first time in a while now that me and some other buddys have gotten together and just had a full out sesh.

    Started out down at my place in a nice little chill spot down by this nice river, sun was shining and everything. SO we smoke a few bowls from my pipe, wait till my other buddy arrives with his bong then just rip the shit out of that thing. Haha one of the guys got sooo faded he had to sit out for a bit and just absorb every bit of that high he had going on for him:smoking:

    Ha so pretty pointless thread but ohwell it was fun and left me feeling pretty damn good:D
     
  2. nice man, wish i could have toked tonight, had to write a paper, which i did and i think im gonna post it up here if it gets accpeted to the conference, but i wont know he a month if i got in, if i get in i go to san diego, then tijuana, which is gonna be sick cause i turn 21 while im there
     
  3. Sounds like you had a good time getting high. Speaking of getting high, I think I'm going to do that right now.
     

Grasscity Deals Near You

Loading...

Share This Page