1. Win a $250 shopping spree at Grasscity.com! To enter subscribe to our youtube channel.
    Dismiss Notice

A Kiss is Just a Kiss

Discussion in 'Grasscity Forum Humor' started by RMJL, Jan 15, 2004.

  1. A Kiss is Just a Kiss

    One day a teacher had a taste test with her students.
    She picked a little boy to do the first test.

    She blindfolded him, put a Hershey kiss in his mouth
    and asked, "Do you know what it is?"
    "No, I don't," said the little boy,
    "Okay, I'll give you a clue. It's the thing your daddy wants from your Mom before he goes to work."

    Suddenly, a little girl at the back of the room yelled, "Spit it out!

    It's a piece of ass!!!!"
     

  2. haha... thats the best clean dirty joke i've heard in a while...


    though i have to admit, when she yellled spit it out....i thouhg t it was goin in a diff direction...:D
     
  3. ROTFLMAO!!! :D:D That's a good one Jilly! :p
     
  4. :D :D A year later and I still LMAO.
     
  5. LMAO:p :D good joke:cool: :hello:
     
  6. awesome... lol :)
     
  7. hehe comedy!
     
  8. tehehehehehehe
     
  9. haha, nice one
     
  10. Over two years old and still made me laugh on the inside :)
     
  11. haha ima use that
     
  12. Oh man, that was a good one!
     
  13. ahhahahahaha
     
  14. :laughing: that's so cute!
     
  15. lol great stuff

    I read the words spit it out before I read the joke and I thought it was going to be much worse lol.
     
  16. haha thats pretty good.

    :hello: Post 500! I am so halfway to a thousand! :hello:
     
  17. hahahha meeee too i thought it was gonna be some sort of head joke..
     
  18. little jonny liked to poop in his back yard
    but one day jonnys dad said jonny dont go poop in the yard today little jonny said why
    and his dad said becase i have a important business man coming over so dont poop in the yard ok so jonny said okay
    but later on he had to go real bad and his mom said if you come inside again you have to stay in for the rest of the day so jonny went to the corner of the yard and started to take a crap and this guy came into the yard so jonny pulled up his pants and wiped his butt on the grass and put his hat over the poop

    the man asks whats under the hat jonny says a migical fairy
    the guy said can i see it and little jonny said no it was really hard to catch
    and if i lift he hat it will get away but the guy said how about i count to 3 you lift the hat and i grab it
    little jonny siad i dont know the guy says please so little jonny said okay he counted to three and lifted the hat and the guy grabbed the poop and little jonny said eww you squeezed the shit out of it
     

Grasscity Deals Near You

Loading...

Share This Page