A horrible 2 days of wtf

Discussion in 'Real Life Stories' started by AgeOfParanoia, Oct 16, 2014.

  1. So yesterday I woke up at 5am gagging for some reason and then just went back to bed like nothing happened and then carried about my day. THEN TODAY...ok i felt shitty when I woke up. I woke up 30 minutes late and I was having breakfast with le boyfriend when I start getting a lovely dose of anxiety and i get a massive migraine. And then I started sweating when its freezing cold out and I pass out whilst buying food.... idk whats up with me so I'm home in bed I'm afraid to leave my house :(
     
  2. Where do you feel sick when you wake up? Stomach? Head?

    I've had cold sweats before, it's fucked up for sure

    Just eat well and drink lots of water and rest


    Sent from my iPhone using Grasscity Forum
     
  3. low blood sugar? dehydration?
     
    I hope it's not ebola.
     
  4. Sounds like some dehydration or nutrient deficiency

    Sent from my SAMSUNG-SGH-I337 using Grasscity Forum mobile app
     
  5. #5 bobhasbitchtits, Oct 16, 2014
    Last edited by a moderator: Oct 16, 2014
    Had that problem for a long time. Make sure you drink water, it's amazing what being hydrated can do for your health.


    Sent from my iPhone using Grasscity Forum
     
  6. I love your name, fight club
     
  7. Thanks man lol


    Sent from my iPhone using Grasscity Forum
     
  8. I love her avatar
     
  9. Sounds like a blood pressure Problem

    GO TO THE DOCTOR

    He will help alot more than stoners on a forum
     
  10. Only reason I complimented lolol
     
  11. Hopefully it's not something serious. Maybe you should see a doctor, I mean you never know. Try to get your nutrience up. Eat lots of vitamins, drink plenty of water and get plenty of rest. Good luck and hope the best for you.
     
  12. [​IMG]
     
  13. 💤

    Sent from my SCH-I535 using Grasscity Forum mobile app
     
  14. Holy shit not to contribute to this but when a user with a hot avatar posts that doesn't mean derail the thread. This is why we have no hot girls on GC, I would have changed my avatar in her position.
     
  15. I hope not either :( all my friends are joking around that it is lol
     
  16. I actually took some of your advice and it helped a lot. Woohoo and my bf, trying to cheer me up, bought me some white widow. So I'm all good now
     
  17. Lol i would die of a coranary if she winked at me lmao
     
  18. In the words of Eminem
    " if it's got hair fuck that bitch right on the stop there, till she passes out and forgot how she got there"


    Sent from my iPhone using Grasscity Forum
     
  19. God damn. Some of you dudes are pigs.

    Glad you're feeling better op!
     
  20. Well I appreciate the gesture, I am not too bothered. Changing my avatar would require me to care. I chalk it up to harmless men doing what they do best :p


    Sent from my iPhone using Grasscity Forum
     

Share This Page