Jump to content

Welcome to Grasscity Forums
Register now to gain access to all of our features. Once registered and logged in, you will be able to create topics, post replies to existing threads, give reputation to your fellow members, get your own private messenger, post status updates, manage your profile and so much more. This message will be removed once you have signed in.
Login to Account Create an Account
Grasscity.com 420 Sale - 25% Discount

Resin get you higher than bud?


  • Please log in to reply
 

#1
Quickbeam

Quickbeam

    Registered User

  • Registered Upgraded
  • 187 posts
I just smoked an old screen that was caked with resin, I have taken 1 hit (was big, but not too big), I am at about 50%, tastes like fucking scum, (Oh man I just tripped out for like 3 minutes... or was it 20 seconds) Does resin get anyone else higher?

#2
ryanistheryan

ryanistheryan

    Non-Registered User

  • Registered Upgraded
  • 568 posts
i heard that it does but i dont know..the kid said that it does because there more thc in all of it but idk..

#3
mooglekexin

mooglekexin

    I Smell Like Light

  • Old School
  • 1,739 posts
proper resin taken from a good plant will get you higher than grass if its not cut with shit, but over here that does not happen, fucking dealers screwing you over

#4
inda_loft

inda_loft

    Seasoned Smoker

  • Registered Upgraded
  • PipPip
  • 11 posts
Proper Resin will get you f***ed and also it is a class A like coke and crack.

Just to let you know

#5
Koot

Koot

    Registered User

  • Registered Upgraded
  • Pip
  • 4 posts
I think resin from a pipe is more of a stone than a high.

#6
TheDayTripper

TheDayTripper

    Awesome.

  • Registered Upgraded
  • 727 posts
Does Resin mean something different in the UK?

#7
WestCoastStoner

WestCoastStoner

    I Got The Burner

  • Registered Upgraded
  • 775 posts
how yeah resin'll fuck ya up.............it aint taste too good or smell great,but shit, its ALMOST pure THC...........

fuckin cover up the bowl, and light up the carb, and inhale.........and get ready for a resinated delight!!! :smoke:

#8
Quickbeam

Quickbeam

    Registered User

  • Registered Upgraded
  • 187 posts
It's interesting because even though it tastes bad, I think I will smoke resin in the future simply for the economic factor.

#9
Oddjob

Oddjob

    Registered User

  • Registered Upgraded
  • 111 posts
If im short on herb ill make a little resin sandwich with some pot. Usually burns forever.

#10
ryanistheryan

ryanistheryan

    Non-Registered User

  • Registered Upgraded
  • 568 posts
what i dont get is how it gains more THC since doesnt THC decrease when its burned?..idk lol

#11
hailChickenWing

hailChickenWing

    Trust me

  • Registered Upgraded
  • 778 posts
Some people are getting mixed up between the resin that gets caked on pieces during smoking and hash.

Personally, I've found that nothing gives you a better high than some good bud!

#12
Dont fly 2 high

Dont fly 2 high

    Dont fly 2 high

  • Registered Upgraded
  • 289 posts
thats all i smoke is resin seein cant get any green over here
i love the taste
the best way is to grate it because wen u burn it , it wastes the thc
but i really want to try some bud
Dont fly 2 high

#13
sirseedymcseed

sirseedymcseed

    certified bud expert

  • Old School
  • 1,139 posts
resin is a black, nasty, terrible tasting tar that plagues our pieces after we've smoked out of them a lot. hash is not. you can't compare resin to weed like you would compare schwag to dank. every kind of weed gets you a different kind of high at different speeds at different times (the onset, the peak, the decline). resin is like slightly more potent schwag...

#14
Phat-Toi

Phat-Toi

    Herb'N Legend

  • Old School
  • 4,332 posts
Resin does kinda get u high, but thats like only when u aint got shit to smoke. I really dont look forward to the resin in my pipe, but if i aint got a choice phuck it haha. But in Cali theres not really a dull moment on that green

#15
dankman

dankman

    Weed = Happiness

  • Registered Upgraded
  • 160 posts

I think resin from a pipe is more of a stone than a high.

i don't know how thats true but it so is.

#16
Chronic*Q('-'Q)

Chronic*Q('-'Q)

    Registered User

  • Registered Upgraded
  • PipPipPip
  • 52 posts

resin is like slightly more potent schwag...


:D never heard it put better!!! BIG DIFFERENCE BETWEEN HASH AND RESIN! ;) one tastes like butthole :smoking: the other, fit for kings ;D

LMAOOSIDFOaosdijf <- glad i got that out of me ;D

Hey!
i gotta theory about resin! maybe you feel higher because, if yer smoking resin chances are you havn't been smoking bud! haha, after not smoking green for a little while, even crap (resin) will get you stoned ;)

#17
John-plhs-crow

John-plhs-crow

    Registered User

  • Registered Upgraded
  • PipPip
  • 16 posts
smokin resin is good, but it tastes bad, but you do get high for a little bit

#18
ianfromMA

ianfromMA

    Registered User

  • Registered Upgraded
  • 106 posts
smoking leftover resin is shitty. it tastes like shit and its like smoking a ball of tar. i'm pretty sure its not so healthy ;)

#19
Ez-E

Ez-E

    Brrrrrrr!

  • Registered Upgraded
  • PipPip
  • 17 posts
Resin is always a good way to get you stoned, but weed gets you high. From smoking resin, i always feel shitty afwards. Never thought smoking resin was such a good idea though....




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users