Jump to content

Welcome to Grasscity Forums - Register now for FREE
Register now to gain access to all of our features, it's FREE and only takes one minute.
Once registered and logged in, you will be able to create topics, post replies to existing threads, give reputation to your fellow members, get your own private messenger, post status updates, manage your profile and so much more. This message will be removed once you have signed in.
Create an Account

Jacking off While High


  • Please log in to reply
 

#1
Kreamykush

Kreamykush

    Smoke Kush All Day

  • Registered Upgraded
  • PipPip
  • 25 posts
I know I'll probably get a bunch of shit heads saying the real thing is better, well for the days that I'm home alone and nothing is popping, I usually smoke a bowl depending on my mood how much i smoke. I then turn to my computer and jack off, its the best thing next to real sex, put 2 and 2 together and you have the best trip of your life. :smoke:

Anyone else agree?
  • smokinp likes this

Similar Topics: Jacking off While High     x


#2
AllversusNone

AllversusNone

    Spaceman.

  • Registered Upgraded
  • 712 posts
Hell yeah, that shit is awesome, I don't care what anyone says, haha.

#3
SKuM

SKuM

    Marijuana Smoker

  • Registered Upgraded
  • 1,186 posts
I remember meeting this one guy once that said that when he smoked, he was addicted to jacking off. Like, he'd bust a nut, and five minutes later he'd still be horny as fuck, and he'd jack off again. He said it got so bad that he couldn't smoke any more cause it'd be the only thing he did the whole time.

Fucking creepy.

#4
Duval

Duval

    Registered User

  • Registered Upgraded
  • PipPip
  • 18 posts
yes, the first time jacked off when high was like finding a pot of gold lol, it almost feels like the woman in the vid ur watching is actually sucking u off or ridin u, every now and then when i chillin home alone, ill pack a bowl and jerk off.

#5
smokinp

smokinp

    السلام والمحبة

  • Bronze Member
  • 7,245 posts


#6
havatt

havatt

    Registered User

  • Registered Upgraded
  • 2,279 posts

LOL...

Im with you my friend..

Some days if the missus is out for the day, i skin up, light up, fire up the ole online porn and jack the shit out of it...:)

Strange thing though is i dont like porn movies when stoned and spend my time looking at pics instead...



lol same, I get bored watching movies. Its just like the same movement for 20 minutes, may as well just make a gif out of it and watch it.

#7
AllversusNone

AllversusNone

    Spaceman.

  • Registered Upgraded
  • 712 posts
Oh, and this will undoubtedly be moved to Pandora's Box, lol.

#8
TearDownGod

TearDownGod

    Banned

  • Banned by Moderators
  • 3,525 posts

Oh, and this will undoubtedly be moved to Pandora's Box, lol.

No, it belongs in the one labeled 'sexuality'.

I don't masturbate, your mom does it for me:P Sorry.

#9
AllversusNone

AllversusNone

    Spaceman.

  • Registered Upgraded
  • 712 posts

No, it belongs in the one labeled 'sexuality'.

I don't masturbate, your mom does it for me:P Sorry.


Er, yeah that makes more sense.

Also, thanks my mom is dead. :|

Kidding, :D but you want me to hook you up? She's 450 lbs and a body builder, she has turrets, prosthetic legs and teeth filed to a points. Eh? Eh? :ey:
  • Jogbo likes this

#10
Wet Horse Lips

Wet Horse Lips

    JG Wentworth 877-CASHNOW

  • Registered Upgraded
  • 5,513 posts
Yep, don't give a shit. Tis the only action I'm gettin' after all. :(

Uh, how sad...

It is pretty great though. Sometimes I lose focus LOL and it takes me like 50 mins to get the job done... I look at the clock and I'm like... wtf... it's a constant cycle of erect-flaccid-erect-flaccid... I agree with the movies thing ^ repetitive sometimes... too hard to focus on fast motions... I can just imagine them instead.

This better be in the Box; I can't have any members who frequent General seeing this... they'll think I'm disgusttttting. I must not chaf - er, tarnish my reputation... yes...

#11
Mairuzu

Mairuzu

    AnCapitán

  • Banned by Moderators
  • 10,306 posts
I can easily masturbate high... after a while ill give it up if taking too long because I'm usually faded and exhausted.


But.. i cannot watch porn while high.. it just looks way too awkward to me in my mind...

dont get me wrong, i LOVE porno just like the next dude, but when im high my mind works differently, not just with pornos but with movies, tv shows, etc.


I perceive it differently. This is why i masturbate before i smoke hahahahah

#12
TGOD

TGOD

    Banned

  • Banned by Moderators
  • 168 posts
I can't watch porn while I'm high. It just looks so corny and all acted out... and i'll be jerkin my chicken for like 2 hours until I get to the point where I'm like, "This is taking to fucking long." and just get on GC

#13
CREAM

CREAM

    plans to make

  • Registered Upgraded
  • 1,325 posts
Wacking it high is fun to do, but high sex is really hard to top. Sometimes i enjoy being so damn horny when high, sometimes it annoys me. :cool: And yea, porn is laughable high. Laughing kills erections, end of story.

#14
flowerchild

flowerchild

    mermaid bitch

  • Bronze Member
  • 6,762 posts


#15
Emblazened

Emblazened

    Back to chill

  • Registered Upgraded
  • 2,068 posts

it's funny how every single person mentions watching porn like it is just part of masturbation

whatever happened to bangin one out in the shower with your good ole imagination? :laughing:


we don't have to imagine anymore. The internet does that for us!

#16
CREAM

CREAM

    plans to make

  • Registered Upgraded
  • 1,325 posts

it's funny how every single person mentions watching porn like it is just part of masturbation

whatever happened to bangin one out in the shower with your good ole imagination? :laughing:


"In my day, we used to have to think of hot girls to jerk it, with NO LUBE uphill both ways in the shower"

#17
hushkush

hushkush

    Banned

  • Banned by Moderators
  • 253 posts

I know I'll probably get a bunch of shit heads saying the real thing is better, well for the days that I'm home alone and nothing is popping, I usually smoke a bowl depending on my mood how much i smoke. I then turn to my computer and jack off, its the best thing next to real sex, put 2 and 2 together and you have the best trip of your life. :smoke:

Anyone else agree?


except you don't trip from weed.. people think you trip from weed ( cause its a hallucinogen, technically) but once you've done a real psychedelic ( name DMT) you will understand THAT YOU DO NOT TRIP FROM EVEN THE STRONGEST OF WEED

#18
14dollars

14dollars

    Wazzzuuuppppp?!

  • Registered Upgraded
  • Pip
  • 7 posts
I get freaked out by porn when I'm high because I can tell their paid actors and then I'm like "am I so high I'm imagining this and it's actually normal looking?" then I go flaccid and usually try to find some chips.

#19
illadelphin

illadelphin

    wants to get funked up

  • Gold Member
  • 17,608 posts


#20
j-herb420

j-herb420

    Registered User

  • Registered Upgraded
  • PipPip
  • 26 posts
ive never done this while high because when im home high i'm usually eating and who wants to masturbate while eating? i might try it one day




3 user(s) are reading this topic

0 members, 3 guests, 0 anonymous users