Jump to content

The Grasscity Magazine Launch

Your new #1 Marijuana Resource, check it out and Disqus(!) Grasscity Magazine, share the love blades!


How old were you...?

  • by ℓαυяα mαяιə
  • Dec 13 2009 10:40 AM
  • 81 Replies
  • Please log in to reply
  • Airwaves

  • Royksopp
  • Gold Member
  • 39,820 posts

Posted 17 December 2009 - 10:56 AM

My first kiss was probably in like second grade or something but my first real kiss was when i was like 10 or 11 hahha.

Broke my virginity when i was 13.

the girl i broke my virginity go pregnant like a year later when she was 14

funnily enough the next girl i had sex with who was kind of like a fuck buddy (who i shared, with her uncle of all people) also got pregnant not long after we fucked....


could have been me...




Wait wait wait wait, WHAT?! :confused:

Similar Topics: How old were you...?     x


  • Falcon fly

  • BarrelofHobos
  • Registered Upgraded
  • 828 posts

Posted 17 December 2009 - 11:27 AM

Wait wait wait wait, WHAT?! :confused:

Gonna have to 2nd that.....THE FUCK!?




Oh and...

Kiss:14

V:16

Never was much of a chaser,more or less let em come to me instead,still kinda do that actually.

  • Guest_jamesbond999_*
  • Unregistered / Not Logged In

Posted 17 December 2009 - 11:32 AM

First kiss at 15- with my 1st girlfriend ever...

Lost virginity at 16- with my 2nd girlfriend ever.... she's still my girlfriend btw... going on 5 years.

Monogamy does not have to be monotony.

  • Them is fighting words.

  • pagliaccio
  • Registered Upgraded
  • 2,850 posts

Posted 17 December 2009 - 12:55 PM

my kiss was funny she was a slut like at 12.
i fucked her and she gave me head like 2 years later...lol i still know
her but i don't chill with her no mo'.

  • The Miracle Worker

  • Tizroo
  • Registered Upgraded
  • 1,194 posts

Posted 17 December 2009 - 05:22 PM

Gonna have to 2nd that.....THE FUCK!?


3rd.

WHAT THE FUCK?!




and...

First kiss at 12 to some slut haha, I remember I was really nervous, she was the daughter of my parents friends and she stayed at my house for a couple days.

Lost my vcard at 16

  • Dutchmaster

  • Blunt
  • Registered Upgraded
  • 9,265 posts

Posted 18 December 2009 - 01:14 AM

~12 years old.

  • "Adrift In Snow"

  • Dead Set
  • Registered Upgraded
  • 354 posts

Posted 18 December 2009 - 02:08 AM

Well, I'm a female:

First kiss:14

Virginity:20

Late on the v-card thing, but honestly, I had better shit to think about in H.S. and I didn't date much. Plus, the steady boyfriend at the time decided no sex. :-p We broke up before senior year.

  • i found out i am no one

  • Pip
  • circustiger
  • Registered Upgraded
  • 6 posts

Posted 18 December 2009 - 03:08 AM

kiss...13
sex...14

  • Registered User

  • PuffPuffPasss
  • Registered Upgraded
  • 261 posts

Posted 18 December 2009 - 03:10 AM

When you got your first kiss?
13
When you lost your virginity?
15

  • Let's Rock!

  • Dr.Weed
  • Registered Upgraded
  • 1,911 posts

Posted 18 December 2009 - 03:33 AM

first kiss was grade 6 so i was 11 i think.

  • Senior Member

  • tea.mochi
  • Registered Upgraded
  • 2,233 posts

Posted 18 December 2009 - 07:11 AM

I first got kissed when I was maybe 10? Probably somewhere between 8 and 10. My best friend at the time was a boy and we kinda liked eachother and he kissed me cause we were stuck in his treehouse in a freak thunderstorm (I wasn't about to go outside lol). Not a peck, not yet a full on liplock either.

My first romantic kiss was when I was 16 with my first boyfriend. His lips were chapped and rough... not my dream of a first kiss but at least I have my adorable 10 year old kiss to fall back on.

I lost my virginity when I was 16 too. If I remember right it was at my boyfriend's friend's house on his top bunk while he was playing videogames beneath us (my boyfriend's friend). I don't remember if it was good or not, just that I had a major freakout right afterwards thinking I was pregnant.

  • Sharing is caring

  • PrettyLit
  • Registered Upgraded
  • 2,412 posts

Posted 18 December 2009 - 02:29 PM

First kiss 15 16 ?! tomboy so I barely cared LOL
Losing Virginity 18 I lost it after I graduated high school. a promise to myself :]

  • I'm cold! Arrest me!

  • thelastkennedy
  • Registered Upgraded
  • 498 posts

Posted 18 December 2009 - 03:47 PM

Wait wait wait wait, WHAT?! :confused:


im subscribing to this thread just to wait for dudes response:hello:

  • Oueen of Wake N Bake

  • Mrs. 420
  • Registered Upgraded
  • 769 posts

Posted 18 December 2009 - 04:05 PM

my first kiss and when i lost my virginity was almost a week apart.
i was going on 12.

and that was old considering my friends had already done all that.

  • What?

  • Libertarian
  • Registered Upgraded
  • 829 posts

Posted 18 December 2009 - 05:52 PM

First kiss was 14

Lost virginity at 19...could have lost it about 2 years earlier, but I was REALLY religious in HS At least that's over with (mostly).

  • Registered User

  • xcccassandra
  • Registered Upgraded
  • 326 posts

Posted 19 December 2009 - 06:22 PM

1st kiss.. 7 or 8 yrs old? Hahaha, I remember the boy, my best friend at the time, telling me about some strange, special way of kissing called FRENCH KISSING but neither of us knew what that involved. Sure sounded cool.

Real kiss? Like 11yrs old.

Sex? 15 yrs old.

  • Shall we go?

  • Ugyatag
  • Old School
  • 3,998 posts

Posted 19 December 2009 - 06:41 PM

First Kiss: 16
Lost Virgininity: 18

22 now

I find it a little weird that about half the people here had sex before I got my first kiss.

  • Registered User

  • sinsauce
  • Registered Upgraded
  • 100 posts

Posted 19 December 2009 - 07:35 PM

little weird that about half the people here had sex before I got my first kiss.

I feel the same way. Especially with the people having sex before they were 12 lol.
First kiss- 16
Sex- 18 senior year in highschool with some random hot college chick from my town who started messaging me on myspace and ended up riding me at her place the same day. Glad I wore a condom. My girlfriend isn't too happy I lost my virginity to some random ass college chick about a month before meeting her. Kinda bullshit how she's mad at me about losing my virginity when she lost hers when she was 15 but that's a different story.

  • Banned

  • k4rts
  • Banned by Moderators
  • 913 posts

Posted 19 December 2009 - 08:00 PM

12 or 13, lost virginity at 14.

  • Banned

  • CaliBuds650
  • Banned by Moderators
  • 286 posts

Posted 19 December 2009 - 08:35 PM

its kinda funny how this first kiss thread got on the when you first lost your v thread...whats even funnier is most of you claim it was before 15!!! no offence but i think if children keep having high and drunken sex that young, i think not only are they gonna have a hard time having a good relationship, let alone FINDING their mate once they realize they have to become child parents, but we in fact are going to keep becoming stupider as a human race...damn this thread is a sad realization...




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users