Jump to content

Welcome to Grasscity Forums - Register now for FREE
Register now to gain access to all of our features, it's FREE and only takes one minute.
Once registered and logged in, you will be able to create topics, post replies to existing threads, give reputation to your fellow members, get your own private messenger, post status updates, manage your profile and so much more. This message will be removed once you have signed in.
Create an Account

Been Clean 3 months, took a few tokes friday..how long till I can piss clean again...


  • Please log in to reply
 

#1
moderndayhippy

moderndayhippy

    Registered User

  • Registered Upgraded
  • PipPipPip
  • 47 posts
Took a few puffs on the pipe friday....how long till I piss clean, been clean over 3 months before friday....

#2
TheHypnoToad

TheHypnoToad

    ALL GLORY

  • Registered Upgraded
  • 260 posts
I'd say give it a week, and then take a home drug test. It depends on your height, weight, how much you exercise, how fast your metabolism is.... But if you're pretty normal or even athletic you'll be fine.

#3
moderndayhippy

moderndayhippy

    Registered User

  • Registered Upgraded
  • PipPipPip
  • 47 posts
well I got an interview today....I wasnt much in the pipe, just some dust basicallt...although it got my high as hell off the 2 -3 hits....what If I just load up with water?

#4
moderndayhippy

moderndayhippy

    Registered User

  • Registered Upgraded
  • PipPipPip
  • 47 posts
i knew i shouldnt have smoked that shit...been clean this long....damn....

#5
SDVP

SDVP

    Banned

  • Banned by Moderators
  • 1,325 posts
you'll be cool, i'd exercise(a shit load) and drink water(a shitload) and you'll be good in a few days(today?)

#6
moderndayhippy

moderndayhippy

    Registered User

  • Registered Upgraded
  • PipPipPip
  • 47 posts
wish me luck....here goes nothin.... Ill post back

#7
Cook112

Cook112

    Registered User

  • Registered Upgraded
  • PipPipPip
  • 41 posts
Been clean? Makes it sound like you are some junkie out of rehab or some shit like that. This is herb not chemicals man.
Not mad at you, I just hate it that it sounds like you were addicted or something lol

#8
kevintech

kevintech

    Registered User

  • Registered Upgraded
  • PipPipPip
  • 60 posts
Good luck.

#9
UnbyJP

UnbyJP

    Vaping since '08

  • Registered Upgraded
  • 1,013 posts

Been clean? Makes it sound like you are some junkie out of rehab or some shit like that. This is herb not chemicals man.
Not mad at you, I just hate it that it sounds like you were addicted or something lol


Yah, seriously. Your post belongs here: Addictions Forum - Uncommon Knowledge

#10
newbgrow

newbgrow

    The fuck?

  • Old School
  • 6,516 posts
As mentioned it depends heavily on body type and metabolism.

To my understanding pot has a comunlative effect in the body. THC and many of its metabolites are initially stored in fat cells. They are then slowly broken down through the body and released into the blood, sweat, stool.

This would lead me to think that if one smoked EVERYDAY ALL DAY, it could in thoery take months and months to piss clean. However, if one were clean for sufficent time to purge the system of THC, a few hits should not stay in the body (through common drug test detectable methods) more then 3 or 4 days.

Hope that makes sense and I didnt mix it up. Im kinda drunk and blazed :wave:

#11
smoke da weed

smoke da weed

    I forgot

  • Registered Upgraded
  • 1,427 posts
Is your name Rod? If your name is Rod I am Andrew the buddy you smoked with haha.

#12
moderndayhippy

moderndayhippy

    Registered User

  • Registered Upgraded
  • PipPipPip
  • 47 posts

Is your name Rod? If your name is Rod I am Andrew the buddy you smoked with haha.


:D Nope... I gotta Rod though....lol...greetings from the center of the state....:hello:

#13
dirtybongwaterr

dirtybongwaterr

    My God, I'm a tomato!

  • Registered Upgraded
  • 2,004 posts
If you've been clean 3 months and then you took a few puffs a few days ago, you should be fine, but if it were me, I'd drink lotsa water and exercise in the days leading up to the drug test just to be ultra safe. Looks like you may have already taken your test though....hopefully it went well

#14
Oriente

Oriente

    Registered User

  • Registered Upgraded
  • PipPipPip
  • 57 posts
I think you might be fine if its been three months and you only took a hit or two last friday, but im not sure.


Been clean? Makes it sound like you are some junkie out of rehab or some shit like that. This is herb not chemicals man.
Not mad at you, I just hate it that it sounds like you were addicted or something lol


Clean as in out of his system...not like he's a more pure, cleaner person or something.

#15
ChrispyChris

ChrispyChris

    Banned

  • Banned by Moderators
  • 2,136 posts
If you smoke very rarely, the THC should only be in your body for three or four days. You should be good by now, unless you are overweight or something.

#16
moderndayhippy

moderndayhippy

    Registered User

  • Registered Upgraded
  • PipPipPip
  • 47 posts
no, thought I was gonna get it today, but they said they would call me back after my second interview today....so I may have a few more days to kill....SO I bought some Niacin, took some green tea pills and have been drinkin a shit load of water.....Gonna get a home piss test in the am and see how it goes from there....thanks for the help.... and no fuckers Im not in rehab or have ever been to rehab....damn reefer heads.....lol

#17
TinderWall

TinderWall

    Not actually a wall

  • Registered Upgraded
  • PipPipPip
  • 59 posts
Good luck

#18
Project X

Project X

    Bronze member

  • Bronze Member
  • 645 posts


#19
moderndayhippy

moderndayhippy

    Registered User

  • Registered Upgraded
  • PipPipPip
  • 47 posts
took a home test tonight.....good to go....I am kinda over weight....lol




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users