Jump to content

half ounce of shwag

  • by MobBarley
  • May 12 2009 08:22 PM
  • 24 Replies
  • Please log in to reply
  • Banned

  • MobBarley
  • Banned by Moderators
  • 159 posts

Posted 12 May 2009 - 08:22 PM

Okay how much would a half ounce of shwag go for? O.o I usually buy a gram, never half an ounce, but yeah how much would that be?Thanks for helping me
Replies (24)

  • sittin' back & puffin

  • x_sublime_x
  • Registered Upgraded
  • 238 posts

Posted 12 May 2009 - 08:25 PM

depends where you live. i can get a half for $60

WeBeHigh.com - Worldwide Marijuana Travel Guide With Marijuana Prices, Spots & Legalization Status

check this for your area

  • Bow before SuperMonkey

  • SuperMonkey26
  • Registered Upgraded
  • 2,645 posts

Posted 12 May 2009 - 08:26 PM

Goes for $40 - $60 depending on who you are getting it from here.

  • Banned

  • MobBarley
  • Banned by Moderators
  • 159 posts

Posted 12 May 2009 - 08:26 PM

lol my friend whos also a dealer said how much i got so i said 30 and he says he can get me half an ounce

  • Gold Member

  • provin1327
  • Old School
  • 1,788 posts

Posted 12 May 2009 - 08:27 PM

$25 for a half zip of schwag around here, but I wouldn't waste my money

  • Get Some DEEZ

  • theBreadCompany
  • Registered Upgraded
  • 175 posts

Posted 12 May 2009 - 08:29 PM

$25 for a half zip of schwag around here, but I wouldn't waste my money

more or less same here.
I'd rather spend twice as much for half the bud but wayy better quality.
(if that made sense lol)

  • Banned

  • Mr.Kemal
  • Banned by Moderators
  • 262 posts

Posted 12 May 2009 - 08:31 PM

60? for a half o? of shwag? fuck that! 30 dollars man, well atleast when i use to pay. i love being sponsored to smoke weed :smoke:

  • Loves Greens

  • Natedogg7734
  • Registered Upgraded
  • 292 posts

Posted 12 May 2009 - 08:35 PM

25 for a half o of schwag
50 for a zip
--
20 dollars a G of dank (I get mine for 16 a g (cause my brother slangs)
60 and eighth

  • Banned

  • MobBarley
  • Banned by Moderators
  • 159 posts

Posted 12 May 2009 - 08:38 PM

can anyone post a pic of a half zip of shawgg? cause this dudes gonna eyeball it

  • Banned

  • Mr.Kemal
  • Banned by Moderators
  • 262 posts

Posted 12 May 2009 - 08:40 PM

um. all i got left is about a 10-20 sack. but i could post that. it would just be a bit more.

  • Banned

  • Mr.Kemal
  • Banned by Moderators
  • 262 posts

Posted 12 May 2009 - 08:41 PM

25 for a half o of schwag
50 for a zip
--
20 dollars a G of dank (I get mine for 16 a g (cause my brother slangs)
60 and eighth


dude whos your brother i get my dank in plano for 16 a g too cuz were good friends with him.

  • Banned

  • MobBarley
  • Banned by Moderators
  • 159 posts

Posted 12 May 2009 - 09:00 PM

ImageShack - Image Hosting :: dsc00131eng.jpg
well this is how much i got for a 25 there are stems here and there with seeds. But honestly i think its a good amount, comment?

  • zombie.

  • Johnisriot
  • Registered Upgraded
  • 1,213 posts

Posted 12 May 2009 - 09:03 PM

Looks like it was grown out of a rednecks hairy ass lol. That's below shwag, I wouldn't even bother smoking that. I'd smoke shwag but that looks disgusting.

  • Banned

  • MobBarley
  • Banned by Moderators
  • 159 posts

Posted 12 May 2009 - 09:22 PM

Its not that bad, smells fresh, the only thing that gets to me is that its kinda flat

  • Registered User

  • (sic)Reckoning
  • Registered Upgraded
  • 172 posts

Posted 12 May 2009 - 09:26 PM

I wouldn't pay more han $50 for a half O' of shwag.

edit: just looked at the pic. Don't buy that shit, it looks disgusting. I wouldn't pay anything for it but if he charges you more than 40 for a half O' of that shit tell him to go fuck himself.

Edited by (sic)Reckoning, 12 May 2009 - 09:29 PM.


  • -{MR. GRASS}-

  • Laughing Grass
  • Silver Member
  • 1,230 posts

Posted 12 May 2009 - 09:27 PM


  • Banned

  • MobBarley
  • Banned by Moderators
  • 159 posts

Posted 12 May 2009 - 09:34 PM

well i will see if these are good tonight :D

  • the dude

  • Trav-con
  • Registered Upgraded
  • 564 posts

Posted 12 May 2009 - 09:36 PM

ewwwwwww. i just bought a 1/4 of no name dank for 40 friday, and trust me, its MUCH better than that shit.

  • Registered User

  • chaoticflow
  • Registered Upgraded
  • 367 posts

Posted 12 May 2009 - 10:31 PM

People hate on mids so much, but its better than smoking cigarettes.
I mean if it is actually majority stem and seed then that sucks, but others roll js

  • Questions Everything

  • Knee Deep
  • Registered Upgraded
  • 1,180 posts

Posted 12 May 2009 - 11:16 PM

Actually some of the best shit I have had was swag, believe it or not.



I believe you, i believe you have not had very much quality cannabis, shwagg is a term to describe shitty weed, so the best weed you have had is some shitty ass dirt like weed?

Or are you mis using the term?




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users