Jump to content

Official Nfl Thread

  • by Johnny Blazed
  • Sep 04 2008 05:01 PM
  • 72794 Replies
  • Trying to figure it out.

  • DirtyApe
  • Registered Upgraded
  • 2,827 posts

Posted 10 September 2012 - 01:12 AM

I wanna see Peyton Manning throw for 400 on these hoes


Dont hold your breath.

Oh, and I guess I'll be the first to say how fucking amazing the Pats look. Super Bowl here we come!

Edited by DirtyApe, 10 September 2012 - 01:17 AM.

Similar Topics: Official Nfl Thread     x


  • A$AP

  • devilzlettuce
  • Registered Upgraded
  • 7,066 posts

Posted 10 September 2012 - 01:20 AM

I mean, if I had the choice to see both the Raiders and 9ers to have successful playoff seasons, I'm gonna want for that to happen. Whatever puts the bay on the map. If only 1 team could be good... sorry niners.... But I don't see why I should root against the niners just because I like the Raiders. They represent the same area, I want to see them both be successful.


Idgaf about my area I wanna see my team win. I don't care if they put my area "on the map" I live here I know exactly how awesome it's is here I don't care if anybody else knows. If the niners make the playoffs and go deep that's not gonna make me happy. only thing that's gonna make me happy is the raiders holdin up that Lombardi trophy and the niners winning it would not be a nice consolation. I'm not gonna be all "awwwwe my raiders lost...but atleast the niners won the Super Bowl atleast people know where the bay area is now" :rolleyes:
  • zombiegreen likes this

  • Slater Alligator

  • Bluntzilla420
  • Registered Upgraded
  • 12,075 posts

Posted 10 September 2012 - 01:34 AM

I was at the Lions game. Stafford was getting booed pretty bad during the first half. He made the plays on the final drive when it mattered, and he did also throw for 350+ yards for the fourth straight game. Huge game against the 49ers next Sunday, need to make a statement.

  • Dig Me Like A Grave

  • zombiegreen
  • Registered Upgraded
  • 4,214 posts

Posted 10 September 2012 - 01:36 AM

Idgaf about my area I wanna see my team win. I don't care if they put my area "on the map" I live here I know exactly how awesome it's is here I don't care if anybody else knows. If the niners make the playoffs and go deep that's not gonna make me happy. only thing that's gonna make me happy is the raiders holdin up that Lombardi trophy and the niners winning it would not be a nice consolation. I'm not gonna be all "awwwwe my raiders lost...but atleast the niners won the Super Bowl atleast people know where the bay area is now" :rolleyes:

:hello: I can't wait for it to happen again! Let's end this drought already

  • Ineffable Stride

  • Perpetual Burn
  • Old School
  • 6,164 posts

Posted 10 September 2012 - 02:09 AM

Bucs D dominates Carolina!

The run D was preposterous!

Carolina led the league in rushing last year at 5.4 per attempt. They only got .8 today. :cool:

By far the most dominating defensive performance of the day. If the Bucs keep playing like this, watchout for Tampa Bay.

Go Bucs!

  • Top Goon

  • Kooz
  • Bronze Member
  • 10,138 posts

Posted 10 September 2012 - 02:32 AM

Peyton Manning 71 yard TD pass 400th of his career on these hoes! taken the lead by 1

  • A$AP

  • devilzlettuce
  • Registered Upgraded
  • 7,066 posts

Posted 10 September 2012 - 02:33 AM

Peyton Manning 71 yard TD pass 400th of his career on these hoes! taken the lead by 1


Only thing is it was to Thomas and not decker not kewl

  • Top Goon

  • Kooz
  • Bronze Member
  • 10,138 posts

Posted 10 September 2012 - 02:34 AM

Yeah but he had a nice run after the catch regardless but I think it was a blitz anyway and there weren't many on that side they were probably expecting run

  • Top Goon

  • Kooz
  • Bronze Member
  • 10,138 posts

Posted 10 September 2012 - 03:08 AM

Im kinda drunk just posted in the wrong thread

but damn this game is good , I had a feeling broncos would win

  • churtin

  • StickyxLover
  • Registered Upgraded
  • 2,681 posts

Posted 10 September 2012 - 03:08 AM

Manning is killing it

  • is on a road to nowhere

  • Broosh
  • Gold Member
  • 9,372 posts

Posted 10 September 2012 - 03:09 AM

this game is good as fuck

  • is on a road to nowhere

  • Broosh
  • Gold Member
  • 9,372 posts

Posted 10 September 2012 - 03:28 AM

this fucking Bears homer has been arguing with me for the past 30 minutes about how Forte is better than Foster

LMAO

Since Foster came in the league:

Matt Forte 4503 yards (44 games) 102 YPG 17 TDs .38 TPG
Arian Foster : 4411 yards (35 games) 126 YPG 33 TDs .94 TPG

  • A$AP

  • devilzlettuce
  • Registered Upgraded
  • 7,066 posts

Posted 10 September 2012 - 03:30 AM

Id like to see Pitt score right now and that way manning comes out throwin and another chance for decker to score but if they don't score fuuuuuuuuuuuuuck never mind

  • HiiiGHer Conscious

  • BMORE HiiiGH
  • Registered Upgraded
  • 5,334 posts

Posted 10 September 2012 - 03:31 AM

I mean Foster puts up the numbers but bears online has been terrible. Forte is right there I think it's arguable I can see how most ppl will lean toward Foster.

This game is over, at least this loss wasn't as bad as last year week 1 for Pitt.

  • Top Goon

  • Kooz
  • Bronze Member
  • 10,138 posts

Posted 10 September 2012 - 03:32 AM

woah there Broncos win

  • is on a road to nowhere

  • Broosh
  • Gold Member
  • 9,372 posts

Posted 10 September 2012 - 03:34 AM

I mean Foster puts up the numbers but bears online has been terrible. Forte is right there I think it's arguable I can see how most ppl will lean toward Foster.

This game is over, at least this loss wasn't as bad as last year week 1 for Pitt.



i dont know why, but i don't agree with it AT ALL. maybe it's bc i'm from WI so i'm a Packers fan? but i mean like i would choose Rice, McCoy, Foster, DMC, MJD, etc. over Forte.

how can it even be a debate? and i try to be as unbiased as i can be lol.

  • HiiiGHer Conscious

  • BMORE HiiiGH
  • Registered Upgraded
  • 5,334 posts

Posted 10 September 2012 - 03:37 AM

i dont know why, but i don't agree with it AT ALL. maybe it's bc i'm from WI so i'm a Packers fan? but i mean like i would choose Rice, McCoy, Foster, DMC, MJD, etc. over Forte.

how can it even be a debate? and i try to be as unbiased as i can be lol.


The fact tht your a Packers fan is probably why it's seems so hard to believe. Forte was the best RB last year before he got hurt...I think Foster was hurt at that time though lol

  • A$AP

  • devilzlettuce
  • Registered Upgraded
  • 7,066 posts

Posted 10 September 2012 - 03:40 AM

The fact tht your a Packers fan is probably why it's seems so hard to believe. Forte was the best RB last year before he got hurt...I think Foster was hurt at that time though lol


I think run DMC was the best running back until he got injured

  • Registered User

  • NeverBSatisfied
  • Registered Upgraded
  • 1,329 posts

Posted 10 September 2012 - 03:51 AM

The Denverapolis Colts looked great. If a butter knife like Teblow could shred the Steelers defense, then a machete like Manning could absolutley carve them up and spit them out. Revenge=FAIL. Back to the drawing board. In the house next week VS Jets.

  • *__*

  • Ponyboii2
  • Registered Upgraded
  • 4,288 posts

Posted 10 September 2012 - 03:52 AM

Great show by Peyton and Ben tonight.

I was really impressed with RG3. Overall great opening weekend; glad football is back.
  • ToastyRoadie likes this





Also tagged with one or more of these keywords: Football

2 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users


    Bing (1)
© Copyright 1999 - 2015 420Network BV | All rights reserved