Jump to content

Welcome to Grasscity Forums - Register now for FREE
Register now to gain access to all of our features, it's FREE and only takes one minute.
Once registered and logged in, you will be able to create topics, post replies to existing threads, give reputation to your fellow members, get your own private messenger, post status updates, manage your profile and so much more. This message will be removed once you have signed in.
Create an Account

ambien and some weed?


  • Please log in to reply
 

#1
smokesalot88

smokesalot88

    Banned

  • Banned by Moderators
  • 194 posts
seems to work good, one bowl and one pill, hour later i cant describe how i feel, amazing!!!

#2
Tonyizzle

Tonyizzle

    This, too, will pass.

  • Bronze Member
  • 2,507 posts


#3
kief thief

kief thief

    gimme your trics

  • Registered Upgraded
  • 709 posts
if you take it one at night you'll go to sleep but when ingested during hours where one is usually awake and has things to do if fucks you up.
I hear it described as having a strong body high.

#4
TokersAnonymous

TokersAnonymous

    Amateur Mycologist

  • Registered Upgraded
  • 776 posts
I agree on strong body high, yes they fuck you up, but you may not remember much..........

At all lol

#5
smokesalot88

smokesalot88

    Banned

  • Banned by Moderators
  • 194 posts
wow im so faded i was reading this whole thread not realizing who the OP was (me) :)
  • Ezav420 likes this

#6
Ezav420

Ezav420

    [FLY YOUNG FELLA]

  • Old School
  • 6,640 posts

wow im so faded i was reading this whole thread not realizing who the OP was (me) :)

LOL. You crackin me up..

#7
indica_x

indica_x

    Registered User

  • Registered Upgraded
  • 423 posts
their effects are similar to benzos and have fun lol you wont remember 95% of what you did in the morning

#8
smokesalot88

smokesalot88

    Banned

  • Banned by Moderators
  • 194 posts

their effects are similar to benzos and have fun lol you wont remember 95% of what you did in the morning


and that makes it bad? i dont think sooo. oh and BTW people an ambien some voldka and a bowl or two, thats what im riding on right now, very cool and mellow but not, at the same time, ya digg? sorry if that makes no sense, it doesnt too me. HA j/k guys

#9
boxx0r

boxx0r

    Registered User

  • Registered Upgraded
  • PipPipPip
  • 91 posts

and that makes it bad? i dont think sooo. oh and BTW people an ambien some voldka and a bowl or two, thats what im riding on right now, very cool and mellow but not, at the same time, ya digg? sorry if that makes no sense, it doesnt too me. HA j/k guys


haha, priceless

#10
smokesalot88

smokesalot88

    Banned

  • Banned by Moderators
  • 194 posts
wow im HIGH i got proof too cuzz be4 i smoked i drank a bit so i was a bit drunk and now im so high i cant even tell im drunk. and i was drunk, sorry for rambling on.

#11
stbernard808

stbernard808

    $@|/\/-|- 83|2/\/@|2|)

  • Old School
  • 1,213 posts
eat like 30 mg of ambien. youll feel gone.

#12
RavenousDank

RavenousDank

    sober

  • Registered Upgraded
  • 2,581 posts
I want to try that shit

#13
fm_skunk

fm_skunk

    High Definition

  • Registered Upgraded
  • 1,586 posts
Man I did ambien a few times like 2 years ago. That shit was VERY nice.

Ok, you take like 30mgs or so at night time, but DON'T go to sleep after, stay up.

In 10 minutes you will be fucked up. Just lay on your bed with the lights off and you will start seeing shit. Then smoke some weed and your vision will be even stranger. You get a good body high from it too. But it's like during your trip you wanna be soo comfortable that you start moving around different things in your room, that you think will make you more comfortable! Fucked up lol

One time I was in the dark, on my bed high and stoned off the shit and then I went and looked at my window blinds (you know how some window blinds let out a little bit of light in between each row)

I was starring at that window blind and shapes just started appearing like geometric shapes like tetris or legos or something. Right on the window blinds. I think it also makes me think there are other people in the room for a little bit, but it's quite fun. I think I had a small convo with like my pillow or my dresser, I can't remember. Same thing happened to me with salvia, but salvia is way different, and ambien is a very pleasant, mellow, chill out trip.

I think everyone should try it at least once the way I did it. It's a lot of fun and there aren't really any bad side affects or hangovers. You feel tired as hell after you trip so yeah

#14
smokesalot88

smokesalot88

    Banned

  • Banned by Moderators
  • 194 posts
so how bout some alcohol (sp?) and an ambien. ive been warned against it to some extent but i plan on taking one anyway but how much should/could i drink. i mean as long as i aint gonna end up in the ER im pretty much down w/ anything.
well aparently my earlyier post confirmed(sp?) that alcohol(sp?) and ambien is OK but still... since i plan on drinking more, alot more, how much is safe? like i said as long as i dont end up in the ER. and since theres no way im going there ANY TIME tonight ill prolly die first. so... how much can i consume before i put my self in danger?
damn, i really cant fall alseep but its to late to take an ambien to fall sleep cuzz i have to get up at 10 and its 3:15 on the dot right now. so will i "trip" as my freind describes it or will i just want to go to sleep really bad, or a combo of both?

#15
CanibasConsumer

CanibasConsumer

    Orange Destiny

  • Registered Upgraded
  • 2,027 posts
is ambien prescription only? if so i guess i wont be gettin my hands on any -.-

#16
smokesalot88

smokesalot88

    Banned

  • Banned by Moderators
  • 194 posts
yes man, yes it is.

#17
Ezav420

Ezav420

    [FLY YOUNG FELLA]

  • Old School
  • 6,640 posts
This stuff is bomb. It seems like (from what i can remember) that random objects have personality, and hover around me while im at the computer.Yeah, exactly, when i remembered that that happened the night before i STILL cant quite grasp what im thinking. But thats the only way to describe the feeling..weeeeeeird. Every drug connoseiur (sp?) should try this shit. I was only offa 10 mg.

#18
Guest_deezy_*

Guest_deezy_*
  • Unregistered / Not Logged In
please dont mix ambien with any other downers (alcohol, benzos, opiates, barbs, etc). this is a good way to never wake up. but if you do, keep the doses low (you can always work your way up).

#19
RavenousDank

RavenousDank

    sober

  • Registered Upgraded
  • 2,581 posts
mmm I want to try some ambien...

#20
ocitown

ocitown

    Compliant420Grower

  • Gold Member
  • 7,410 posts

  • badkitty424 likes this




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users