Jump to content

Welcome to Grasscity Forums - Register now for FREE
Register now to gain access to all of our features, it's FREE and only takes one minute.
Once registered and logged in, you will be able to create topics, post replies to existing threads, give reputation to your fellow members, get your own private messenger, post status updates, manage your profile and so much more. This message will be removed once you have signed in.
Create an Account

Now this is some bomb ass buddha


  • Please log in to reply
 

Poll: The Bomb or the crap?(HINT:DA BOMB!)LOL (0 member(s) have cast votes)

The Bomb or the crap?(HINT:DA BOMB!)LOL

  1. Crazy ass lookin weed (10 votes [10.31%])

    Percentage of vote: 10.31%

  2. Kind Bud (53 votes [54.64%])

    Percentage of vote: 54.64%

  3. BC(Doubt it) (2 votes [2.06%])

    Percentage of vote: 2.06%

  4. Crap (9 votes [9.28%])

    Percentage of vote: 9.28%

  5. looks ok ,critter (23 votes [23.71%])

    Percentage of vote: 23.71%

Vote Guests cannot vote

#1
demon666

demon666

    His Royal Highness

  • Registered Upgraded
  • PipPipPip
  • 63 posts
This is some shit i got from VA when i went to visit a friend...dont know the exact strain but looks like some indica....but i may be wrong...got me higher than a motherfucker though!!!!!!!! Tasted piney so it may be some crucila ass KB

Attached Thumbnails

  • kind bud 1.jpg


#2
gravy

gravy

    Life's a beach

  • Old School
  • 3,768 posts
looks like budd alright.

#3
lacrossestar

lacrossestar

    Old School Stoner

  • Old School
  • 855 posts
what do u mean critter????????????????????????????????????????????

#4
TooSicKs

TooSicKs

    Old School Stoner

  • Old School
  • 1,089 posts
That kinda looks like the stuff i get, light green and blonde with lotsa red hairs, pretty sweet.

AFAIK indicas tend to crumble easily when dried and sativas tend to saty tighter, could be just how dry tho, but i did notice when i get the stuff that crumbles to powder i get velcro-ass and the stuff that even my herb grinder won't break up gets me lifted instead of stoned.

PEace

#5
weedboss

weedboss

    Old School Stoner

  • Old School
  • 1,898 posts
Looks like some good green 2 me.

#6
weedeater

weedeater

    Old School Stoner

  • Old School
  • 1,389 posts
looks good to me

#7
demon666

demon666

    His Royal Highness

  • Registered Upgraded
  • PipPipPip
  • 63 posts
man....dont put dat crap on there man....for real....and...looks like bud alright?....come and smoke some...you cant tell the potency just lookin at it...i had some bushy ass lookin mids that got me smacked down and kicked into the concrete....

Attached Thumbnails

  • firstlady.gif


#8
Smokie McJoints

Smokie McJoints

    Registered User

  • Registered Upgraded
  • PipPip
  • 20 posts
hehe, well the first picture looks like some pretty good nuggets with alotta keef. N the second one... i dunno i dont usually get that stuff as middi's around here that often. Mine are usually light green with a few red hairs.... but they both look good

#9
Kimborasta

Kimborasta

    Free Mind Artist

  • Registered Upgraded
  • 138 posts
how much did u pay for it dude?

#10
Schrananapuss

Schrananapuss

    soul smoka, supa toka

  • Registered Upgraded
  • 603 posts
Nugtastic! :P thanks for the pic

:D

#11
420 Shade

420 Shade

    Lovein My S13, S14!!

  • Old School
  • 2,304 posts
looks coo...

#12
Splifster

Splifster

    Pot Infatuee

  • Old School
  • 1,277 posts

Originally posted by demon666
.......you cant tell the potency just lookin at it....




Right then, why the poll?

#13
shortyottomatix

shortyottomatix

    i don't read good

  • Registered Upgraded
  • 358 posts
I got some bud like like while visiting a friend on vacation. That's the talk of VA right there, I had to pay 125 a qaurter and it was pretty kick ass at first but it got old to me. It was some really creeping shit. I had to smoke like a blunt of it to feel it imediately. If I smoked a bowl, I feel a little buzz and like 15 minutes later be stoned and then kinda crash and keep a little buzz for maybee 45 minutes. It wasn't bad or anything like that, I just like a couch lock stone from the get. And none of that creeping shit. But it's pretty good shit.


Yours might be better than mine was man. I think mine wasn't cured long enough. It was kinda moist when I got it (a little too much). And that's sad when you're giving somebody 125 and they're slacking it by selling you a wet bag. Anyways, yours might be better.

#14
EuropeanVW

EuropeanVW

    Maaaaan, who got this?

  • Old School
  • 1,958 posts
^^^ $125 for a quarter of some stuff that wasn't even that great? Damn dude, you gotta find some better deals. The most I'll ever pay for a quarter is $100, and thats for some serious headies.

#15
shortyottomatix

shortyottomatix

    i don't read good

  • Registered Upgraded
  • 358 posts
Yeah I got the worse end of the deal several times but now I've got the best deal growing in my closet. :)

#16
EuropeanVW

EuropeanVW

    Maaaaan, who got this?

  • Old School
  • 1,958 posts
^^^

Word. I guess thats all that matters than. Wish I too was self sufficient when it came to trees.

#17
Pdub420

Pdub420

    Registered User

  • Registered Upgraded
  • 153 posts
looks pretty good, nothing amazing though

#18
Dangerousmind

Dangerousmind

    cannabis connoisseur

  • Old School
  • 542 posts
I live in VA and ive had some shit that looked like that, it is indeed bomb.

#19
Sensi Enthused

Sensi Enthused

    Registered User

  • Registered Upgraded
  • 611 posts
Looks a little on the dry side...but it's probably dank. I'll take your word for it.

#20
PsychoBluntz

PsychoBluntz

    Registered User

  • Registered Upgraded
  • Pip
  • 4 posts
that shit looks like white widow




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users