The Corliss Group Review: Evoc Polkupyoralla Pussi Review

Discussion in 'The Great Outdoors' started by alojiaminschii, Sep 1, 2014.

  1. Ottaa pyörä ulkomailla voi tuntua enemmän vaivaa kuin hyötyä. Onneksi Evoc matka polkupyörällä pussi on täällä auttamassa, kirjoittaa Jonny Cooper.

    Tunnustus: ensimmäistä kertaa otin pyörän ulkomailla, se kesti kaksi ja puoli tuntia pakata asianmukaisesti osaksi minun pyörä laatikko. Kuten moderni pyöräilijöille minun pyörä arvo (häpeällisesti) suhteettoman mekaaninen taitotietoa. Epäröin uudestaan jokaisessa purkaminen vaiheessa peloissaan, että en voisi koskaan laittaa se takaisin yhteen. Ja sitten oli tetris kaltainen puzzle työskentely rikki kuinka puristaa murtunut sotku ruutuun, joka tuntui vain ylimitoitettu Samsonite matkalaukku. Nämä kaksi ja puoli tuntia olivat kaukana hauskaa.

    Joten, kun pyörä ulkomailla voi olla stressaava kokemus - ja se on kauan ennen kuin olen edes pääsimme lentokentälle ja allekirjoittanut sinun arvokkain ratsu hajamielisesti riehakas huomio matkatavaroiden käsittelijät. Kun se tuli ulos toisesta päästä, taka derailler hanger oli taivutettu huonossa kunnossa ja minun täytyi löytää asentaja tulee pelastamaan.
     

Share This Page