Jump to content

Welcome to Grasscity Forums - Register now for FREE
Register now to gain access to all of our features, it's FREE and only takes one minute.
Once registered and logged in, you will be able to create topics, post replies to existing threads, give reputation to your fellow members, get your own private messenger, post status updates, manage your profile and so much more. This message will be removed once you have signed in.
Create an Account

3 Year old weed safe to smoke? has been kept in a dark shed unbagged


  • Please log in to reply
 

#1
Call me JJay

Call me JJay

    Registered User

  • Registered Upgraded
  • PipPipPip
  • 49 posts
**The story below is fictional and has been copied from the internet**

Right so basically I grew some weed 3 years ago in a shed with no windows, obviously it was grown using lights.

I went to look in the shed for the first time in 3 years (don't ask) and saw that the stalks from my plant were laying there on a towel.

On the stalks there was little buds/leaves attached to the little branches.

I collected them all up and have taken a picture that I will post.

My questions are:

1. Is it safe to smoke?
2. Could I make a butter or food from it?
3. Will it be potent anymore?

Also can it be cleaned? its probably had spiders humping it

Thank you guys look forward to getting some feedback

JJay

DSC_0474.jpg

#2
Nugagerube

Nugagerube

    Senior Member

  • Registered Upgraded
  • 3,829 posts
looks like some shwaggidy ass weed if it is ok too smoke. Idk though never smoked any bud that looked like that but idk about growing

#3
naught74

naught74

    Registered User

  • Registered Upgraded
  • PipPipPip
  • 80 posts
I probably wouldn't smoke it tbh man. Looks pretty rough. But hey if you do let us know how it fictionally smokes

#4
Call me JJay

Call me JJay

    Registered User

  • Registered Upgraded
  • PipPipPip
  • 49 posts
Haha! its the little leaves you get under the buds, i can see lots of hairs and what looks like thc but im scared to try it.

Im too young to die but seeing as its fictional I should be ok.

#5
B33PB33P

B33PB33P

    Ima Jeep

  • Registered Upgraded
  • 1,408 posts
You dont have to use that swim or fictional stuff here man, but tbh I wouldnt smoke it, it may have mold spores in it.

#6
SmokeTreees

SmokeTreees

    Smoke Trees

  • Registered Upgraded
  • 373 posts
I'd go ahead and smoke that shit and see how it tastes, that'll def let you know.

#7
Lebaneseman666

Lebaneseman666

    Registered User

  • Registered Upgraded
  • PipPip
  • 15 posts
why not?

#8
TheyWantEFX

TheyWantEFX

    Love weed and hiphop.

  • Registered Upgraded
  • 502 posts
Yeah dude, take a hit, you'll know by the taste and the harshness of the smoke.

#9
lFourTwenty

lFourTwenty

    Designated Drinker

  • Registered Upgraded
  • 3,939 posts
If it has been sitting there for 3 years, it probably isn't gonna pack much of a punch. The only thing I would be worried about would be mold.

#10
King 13

King 13

    Registered User

  • Registered Upgraded
  • 327 posts
I'd probably smoke it. Roll a fat blunt and find out.

#11
whiteice15

whiteice15

    Registered User

  • Registered Upgraded
  • 1,034 posts
fuck no. If that is all it is then its absolutely no question. If it was an ounce id qwiso or something. Mold and bacteria love dark places.

#12
Call me JJay

Call me JJay

    Registered User

  • Registered Upgraded
  • PipPipPip
  • 49 posts
Haha well I tried a tiny bit in a bong and it didn't taste like weed it tasted more like burnt grass, gave me a tiny tiny buzz but im not going to smoke anymore in case there's mold.

Could I make it into a canibutter? iv never eaten weed before in anything and once its cooked the mold or bacteria will be no more.

Is that right?

Edited by Call me JJay, 11 April 2013 - 09:40 PM.
Spelling when stoned isnt good


#13
whiteice15

whiteice15

    Registered User

  • Registered Upgraded
  • 1,034 posts
put it into alcohol, shake for 30 seconds, strain, let alcohol evaporate, smoke.

#14
whiteice15

whiteice15

    Registered User

  • Registered Upgraded
  • 1,034 posts
do you not have a consistent dealer ?

#15
Call me JJay

Call me JJay

    Registered User

  • Registered Upgraded
  • PipPipPip
  • 49 posts
By alcohol do you mean vodka? or can I use wine? or can i use 100% alcohol as i have a bottle of that for cuts and stuff

And yea I got a dealer and loads of weed but I just wanted to get high from 3 year old weed lol

#16
whiteice15

whiteice15

    Registered User

  • Registered Upgraded
  • 1,034 posts
http://forum.grassci...ictorials}.html

Should answer all questions

#17
ForeTwenny

ForeTwenny

    4:20

  • Registered Upgraded
  • 270 posts
How about 3 week old weed that is dry as fuck :P safe or not?

#18
Call me JJay

Call me JJay

    Registered User

  • Registered Upgraded
  • PipPipPip
  • 49 posts

http://forum.grassci...ictorials}.html

Should answer all questions


Thanks mate! iv got some 3 year old hash brewing now once the alcohols evaporated ill smoke that shit

#19
ForeTwenny

ForeTwenny

    4:20

  • Registered Upgraded
  • 270 posts

How about 3 week old weed that is dry as fuck :P safe or not?


Bump for this :)

#20
Comradical

Comradical

    Registered User

  • Registered Upgraded
  • Pip
  • 7 posts
I wouldn't touch it dude that shit could have mould on it




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users