Jump to content

According to Grasscity Growers, what are the best grow tents out there?

GC Growers unite! Please give me feedback in this thread here

Thx

SJ

Wendy's new spokeswoman

  • by Apollyon1325
  • Aug 28 2012 05:55 AM
  • 21 Replies
  • Please log in to reply
  • (╯°□°)╯︵ ┻━┻

  • Apollyon1325
  • Registered Upgraded
  • 1,399 posts

Posted 28 August 2012 - 05:55 AM

Hot or not? I'm kind of in between. She's hot but she annoys me.
Replies (21)

  • (╯°□°)╯︵ ┻━┻

  • Apollyon1325
  • Registered Upgraded
  • 1,399 posts

Posted 28 August 2012 - 05:58 AM

I like petite women though

  • Funky Ass Nyugga

  • TinManThaBoyBoy
  • Registered Upgraded
  • 7,226 posts

Posted 28 August 2012 - 05:58 AM

im with you.. she annoys the hell outta me.

i gotta thing for read heads, but the red heads with the big booties..

would i fuck her tho? demolish

  • Bonsai

  • BubblemountainX
  • Registered Upgraded
  • 262 posts

Posted 28 August 2012 - 06:09 AM

http://cdn.overclock...96bd_index.jpeg

Posted Image

  • (╯°□°)╯︵ ┻━┻

  • Apollyon1325
  • Registered Upgraded
  • 1,399 posts

Posted 28 August 2012 - 06:14 AM

I'm on the app don't know how well this works

Attached File  Wendys_ThatsBetter2.jpg   13KB   92 downloads

  • Bonsai

  • BubblemountainX
  • Registered Upgraded
  • 262 posts

Posted 28 August 2012 - 06:19 AM

I'm on the app don't know how well this works

[ATTACH]966509[/ATTACH]



Oh yea (thats nasty) - in cleveland browns fictional voice.

Why go and put igly chick on ur ad thats No cool

I JUST looked up hot wendys girl to see if i could find sexy woman in wendys outfit for all of your viewing pleasures but sadly this came up..

hot wendy's girl - Google Search

  • Banned

  • Niveuspuer
  • Banned by Moderators
  • 1,110 posts

Posted 28 August 2012 - 06:26 AM

I wouldn't pursue it but I'd fuck her a few times if I found a nice, low-effort opportunity.
  • Mithrandir likes this

  • I'm telling you fellas, you're gonna want that cowbell

  • MidnitTokr
  • Registered Upgraded
  • 1,270 posts

Posted 28 August 2012 - 06:42 AM

I have a friend that drools over her. She doesn't do it for me though. I dig redheads. Maybe she's just too perky or not natural or something, dunno.

  • The Zap!

  • Jheankhrist
  • Registered Upgraded
  • 393 posts

Posted 28 August 2012 - 06:43 AM

In a battle between her and a baconator

I'd take the burger

  • Banned

  • ZeroFallen
  • Banned by Moderators
  • 756 posts

Posted 28 August 2012 - 06:48 AM

I'm on the app don't know how well this works

[ATTACH]966509[/ATTACH]

id stick it in her, deep

  • PUFF, PUFF, PASS!!!

  • 4ganja2green0
  • Registered Upgraded
  • 1,230 posts

Posted 28 August 2012 - 06:54 AM

you all are trippin!

Posted Image

i think shes sexy!

  • PUFF, PUFF, PASS!!!

  • 4ganja2green0
  • Registered Upgraded
  • 1,230 posts

Posted 28 August 2012 - 06:56 AM

Posted Image
Posted Image

she's no 10 but she is quite fuckable!

Edited by 4ganja2green0, 28 August 2012 - 06:58 AM.


  • "Free Runner"

  • Ziggy86
  • Registered Upgraded
  • 6,000 posts

Posted 28 August 2012 - 06:58 AM

I'm on the app don't know how well this works

[ATTACH]966509[/ATTACH]


reminds me of

Posted Image

  • Power Dump

  • Brettathias
  • Registered Upgraded
  • 121 posts

Posted 28 August 2012 - 07:00 AM

shes not flat chested. shes got some titty id hit it

  • Youth vs Est.

  • Marvo Gang
  • Registered Upgraded
  • 884 posts

Posted 28 August 2012 - 01:30 PM

yeah i know what you mean. i's say 8 or 9, i love redheads

  • Badman

  • Judgement
  • Registered Upgraded
  • 3,602 posts

Posted 28 August 2012 - 01:38 PM

annoys the shit out of me.. hate when a Wendy's commercial comes on

  • Barefoot 24/7

  • The Crunge
  • Registered Upgraded
  • 4,849 posts

Posted 28 August 2012 - 01:40 PM

Meh, 6.5

  • Guest_bob barker_*
  • Unregistered / Not Logged In

Posted 28 August 2012 - 03:21 PM

i dont watch cable

TV should be free if there are commercials. Paying for cable should eliminate that crap.

  • Banned

  • eplexx
  • Banned by Moderators
  • 103 posts

Posted 28 August 2012 - 03:23 PM

I prefer their real commercials with the actual daughter.

  • LsD Visionary

  • FaQPolice
  • Registered Upgraded
  • 390 posts

Posted 28 August 2012 - 03:38 PM

Shed get it... But I wouldnt want to hear her voice

Reminds me of band camp girl off american pie lol




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users